خبرگزاری کار ایران

حضور فرمانده ناجا در مسجد مالک اشتر

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۳۹۲

فرمانده نیروی انتظامی به همراه جانشین وی در شعبه اخذ رأی مسجد مالک اشتر ستاد ناجا حاضر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار اشتری و سردار رضایی همراه دیگر کارکنان نیروی انتظامی رأی های خود را به صندوق انداختند.

دقایقی پیش سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی با حضور در مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی ناجا در انتخابات شرکت و رأی خود را داخل صندوق اخذ رأی انداخت.

به گزارش سایت پلیس، وی در حاشیه مشارکت در انتخابات اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق حاصل شد در انتخابات شرکت کنیم و رأی خود را داخل صندوق اخذ رأی بیاندازیم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: بحمدالله مردم به خوبی در حال انجام تکلیف خود یعنی شرکت در انتخابات هستند و از همان ساعات اولیه اخذ رأی حضور پرشور و با بصیرت خود را به نمایش گذاشته اند.

سردار اشتری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اضافه کرد: ان شاءالله این انتخابات مایه خیر و برکت برای کشور و مردم خواهد بود و موجب یأس و ناامیدی دشمن خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از مردم عزیز ایران اسلامی یادآور شد: از مردم عزیز به خاطر این حضور پرشور و شعور خود تاکنون قدردانی می کنم و ان شاءالله کسانی که تاکنون اقدام نکرده اند، هرچه زودتر با حضور در شعب اخذ رأی و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود مشارکت نمایند.

وی با بیان این که ان شاءالله انتخابات و انتخاب فرد اصلح باعث پیشرفت و آبادانی روزافزون کشور شود، گفت: ان شاءالله اثرات این انتخابات در آینده باعث پیشرفت و شکوفایی کشور می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز