خبرگزاری کار ایران

نرجس سلیمانی:

شرکت در انتخابات، نشان‌دهنده بلوغ سیاسی جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۳۱۱

جمعی از اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حرم شاه عبدالعظیم حسنی برای شرکت در انتخابات حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «نرگس معدنی پور» یکی از اعضای این ائتلاف در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه یک انتخاب بزرگ در سطح ملی خواهیم داشت، افزود: امیدواریم مشارکت حداکثری را در انتخابات شاهد باشیم.

در ادامه نرجس سلیمانی از دیگر اعضای این ائتلاف با بیان اینکه شرکت در انتخابات نشان دهنده بلوغ سیاسی آن جامعه است، اظهار کرد: امیدواریم مردم عزیز ما مثل همیشه بلوغ سیاسی خود را به جهانیان نشان دهند.

وی ادامه داد: انشاالله مردم عزیز در این انتخابات حضور خواهند داشت و در سرنوشت کشور و شهر خود. سهیم خواهند بود.

همچنین زهرا شمس با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری در حل مشکلات شهر و کشور موثر است.

وی انتخابات را نماد مردم‌سالاری دانست و افزود: برای اقتدار ملی و بین المللی کشور و رسیدن به  کشوری سربلند باید پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

سوده نجفی از دیگر اعضای این ائتلاف اظهار کرد: در حرم عبدالعظیم حسنی هستیم، میزان حضور و مشارکت مردم بالا است و انشاالله به فرموده مقام معظم رهبری یک دولت انقلابی و حزب‌اللهی سر کار خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز