خبرگزاری کار ایران

سعید محمد در گفت‌وگو با ایلنا:

اولویتم حضور در شهرداری نبود/ از لیست‌های انتخاباتی شورای شهر حمایت نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۲۸۷

فرمانده پیشین قرارگاه خاتم گفت: من خیلی به دیدگاه احزاب کاری ندارم، چون رسما اعلام کرده بودم ما فراجناحی هستیم و خودمان را خیلی وصل به جناح خاصی نمی‌دانیم.

«سعید محمد» فرمانده پیشین قرارگاه خاتم که برای شرکت در انتخابات در مسجد امام حسین(ع) حاضر شده است، در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا برای دولت آینده پیشنهاد سمتی به شما شده است یا نه؟ بیان کرد: خیر، اینطور نیست، ما در مورد این مسائل اصلا صحبتی نکردیم، ما یک تکلیفی احساس کردیم، که آن این بود که مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: شور و نشاط در جوان‌ها به خصوص کسانی که هوادار ما بودند وجود داشت، این افراد را به سمتی هدایت کردیم تا باعث شور بیشتر انتخابات شوند.

محمد در واکنش به اینکه به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی پست شهرداری از سوی شورای وحدت معرفی شده و در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌هایش برای سمت شهرداری افزود: نه، اینطور نیست، من در مورد این موضوعات اصلا صحبت نکردم، برای شهرداری هم رسما اعلام کردم که از لیستی حمایت نمی‌کنم، اما مردم را به مشارکت دعوت می‌کنم.

وی در مورد یکپارچه نبودن اصولگرایان در انتخابات شوراها، گفت: من خیلی به دیدگاه احزاب کاری ندارم، چون رسما اعلام کرده بودم ما فراجناحی هستیم و خودمان را خیلی وصل به جناح خاصی نمی‌دانیم.

محمد افزود: اولویت خودم هم حضور در شهرداری نبود، برای همین خیلی در این مسائل ورود نکردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز