خبرگزاری کار ایران

دعوت رئیس سازمان اورژانس کشور از مردم براى حضور در انتخابات ١٤٠٠

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۲۰۵

رئیس سازمان اورژانس کشور در پیامى، از مردم عزیز و شریف ایران اسلامى جهت شرکت در انتخابات ١٤٠٠ دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور در پیامى، از مردم عزیز و شریف ایران اسلامى جهت شرکت در انتخابات ١٤٠٠ دعوت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دعوت دیگران به شرکت در انتخابات تواصى به حق است. 

مقام معظم رهبرى (مدظله العالى)

٢٨ خرداد، روز تجلی همدلی و همزبانی و خلق حماسه ای دیگر است که هموطنان همانند ادوار گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود در پاى صندوق هاى رأى، همواره عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید. 

در انتخابات ١٤٠٠، لبیک‌گوی منویات مقام معظم رهبرى (مدظله العالى) که مى فرمایند انتخابات برای کشور یک افتخار است، یک فرصت است، یک امکان است، یک ذخیره است که اگر شرکت پُرشور مردم باشد، این یقیناً به آینده‌ی کشور کمک خواهد کرد، مکلف خواهیم بود شرکت کنیم.

ان‌شاءالله روز جمعه، خانواده بزرگ سازمان اورژانس کشور همگام با مردم شریف ایران اسلامى با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر وفاداری و حمایت همه جانبه خود را از جمهوری اسلامی، انقلاب و ایران عزیز و همیشه سربلند اعلام خواهند کرد و با بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبرى(مدظله العالی) و خون پاک شهدا، به ویژ شهید "حاج قاسم سلیمانی" که امنیت و آرامش امروز مرهون خون آنهاست تجدید میثاق خواهند کرد و رأی خود را در صندوق خواهند انداخت.

 

دکتر پیرحسین کولیوند

رئیس سازمان اورژانس کشور

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز