خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آتش جنگل‌های کوه «حاتم» مهار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۰۴۹

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از مهار و کنترل آتش جنگلهای کوه حاتم در این استان خبر داد.

«محمد محمدی» مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: آتش از روز دوشنبه از سمت بهبهان در استان خوزستان شروع و به مرزهای شهرستان لنده در محدوده شهرستان بهمئی سرایت کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم های عملیاتی را برای کنترل و مهار آتش به منطقه اعزام کردیم.  نیروهای منابع طبیعی، تشکل‌های مردم نهاد و زیست محیطی، هلال احمر، فرمانداری، نیروهای مردمی، بسیج، سپاه و جهاد کشاورزی در مهار و خاموش کردن این آتش سوزی تلاش و همکاری داشتند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر آتش در محدوده شهرستان لنده پریشب و در محدوده شهرستان بهمئی دیشب مهار و خاموش شد.  یک بالگرد در حال پایش منطقه است تا در صورت شعله ور شدن مجددا آتش اقدام به کنترل و مهار آن کنند.

مدیرکل  تصریح کرد: دو نفر از نیروهای کوهنورد استان خوزستان که در مهار و خاموش کردن این آتش‌سوزی همکاری داشتند دچار مصدومیت شدند که بالگرد اعزام شده برای پایش هم اکنون در حال جستجوی آنهاست تا مصدومان به مراکز درمانی انتقال دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز