خبرگزاری کار ایران

سخنگوی جمعیت هلال احمر در گفت و گو با ایلنا:

ورود چهارمین محموله واکسن کرونا به کشور/ تشریح برنامه‌های ۱۴۰ هزار نیروی هلال احمر در شعب اخذ رأی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۹۴۷

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به ورود چهارمین مرحله از واکسن کرونا به کشور، گفت: در روز ۲۸ خردادماه ۱۴۰ هزار نیروی هلال احمر به عنوان حامیان سلامت در حدود ۷۵ هزار شعب اخذ رأی حضور خواهند داشت.

محمد حسن قوسیان مقدم سخنگو و دبیرکل جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در توافقی که با ستاد انتخابات وزارت کشور داشتیم مقرر شده است در روز ۲۸ خرداد ماه در تمامی شعب اخذ رأی دو داوطلب هلال احمر شامل یک خانم و یک آقا به همراه ناظر بهداشتی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: این افراد از ابتدای شروع رأی گیری تا پایان مدت زمان رآی گیری در شعب اخذ رأی حضور خواهند داشت و به عنوان حامیان سلامت توصیه های بهداشتی را به مردم خواهند داشت.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: براساس اعلام ستاد انتخابات کشور ۷۵ هزار شعب اخذ رأی در سراسر کشور داریم و ۱۴۰هزار جوان عضو جمعیت هلال‌احمر در این طرح حضور فعال خواهند داشت. این نیروها بنا به درخواست فرمانداری ها در شعب اخذ رأی حضور خواهند داشت. 

قوسیان مقدم در بخش دیگری از صحبت های خود درباره اقدامات هلال احمر در اطفاء حریق در جنگل ها گفت: معمولا در این خصوص وظیفه ذاتی بر عهده ما نیست اما اگر درخواستی از ستاد بحران استان ها از جمعیت هلال احمر شود ما نیز در زمینه اطفاء حریق در جنگل ها کمک خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: از ابتدای سال و همچنین سال گذشته چندین بار در خصوص اعزام بالگرد و کمک به اطفاء جنگل ها کمک کرده ایم. 

دبیرکل جمعیت هلال احمر در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ورود چهارمین مرحله از واکسن کرونا به ایران، گفت: در این مرحله دو میلیون دز واکسن جهت توزیع تحویل مقامات وزارت بهداشت می‌شود.

قوسیان مقدم تصریح کرد: تاکنون جمعیت هلال احمر در سه مرحله، به ترتیب  ۴۰۰ هزار دوز، یک میلیون دوز و در مرحله سوم هم یک میلیون دز دیگر واکسن خریداری و به ایران منتقل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر در این مرحله دو میلیون دز واکسن خریداری کرده و به ایران منتقل می‌کند و امیدوار است که با همکاری شرکای بین المللی بتواند تا هنگامی که نیاز به واکسن وجود دارد از این ظرفیت خود در جهت خدمت‌رسانی به ملت بزرگ ایران استفاده کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز