خبرگزاری کار ایران

ضرورت استقرار نظام مدیریت محیط زیست در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۸۲۸

اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در سال۱۴۰۰ موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ استقرار نظام مدیریت محیط زیست شد.

به گزارش ایلنا، ‌شینا انصاری در نشست اختتامیه ممیزی داخلی استاندارد بین المللی ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵، اخذ گواهینامه استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ توسط مناطق ۲٢گانه را آغاز راهی برای بهبود مستمر فرایندهای اجرایی دانست و ضمن اشاره به تفاوت‌های میان ویرایش ۲۰۰۴ و ۲۰۱۵ نظام مدیریت محیط زیست، بر استفاده از ظرفیت‌های این نظام نظیر توجه به چرخه حیات تاکید کرد.  

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر ضرورت استقرار نظام مدیریت محیط زیست در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران تاکید کرد و گفت: پیاده‌سازی این نظام کاهش آسیب‌های محیط زیستی را در پایتخت به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه موضوع استقرار نظام مدیریت محیط زیست مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است که با سابقه بیش از ۱۰ سال در مناطق در حال اجرایی شدن است، اظهارکرد: در بحث ممیزی سیستم مدیریت محیط زیست، موضوع نگهداشت و اقدامات مراقبتی یکی از ضروریات است که باید در کنار استقرار نظام مدیریت محیط زیست مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، انصاری تاکید کرد: استقرار صحیح نظام مدیریت محیط زیست، کاهش آسیب‌های محیط زیستی را به دنبال دارد. اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار موضوعات مختلف محیط زیستی را رصد می‌کند و در این راستا علاوه‌بر استقرار نظام مدیریت محیط زیست بحث پایش آلاینده‌ها، ارزیابی اثرات محیط زیستی پروژه‌های شهری، بهینه سازی مصرف انرژی و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، آموزش و توانمندسازی را مطابق سیاست‌های موجود، احکام و مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و برنامه سوم توسعه در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز