خبرگزاری کار ایران

در دهه کرامت بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان استان تهران اهداء شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۷۲۷

در مرحله جدید کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه، همزمان با شروع ایام دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س)، بسته های معیشتی به خانواده های زندانیان نیازمند اهداء شد.

به گزارش ایلنا، سید حشمت‌اله حیات‌الغیب مدیرکل زندانهای استان تهران با بیان این مطلب گفت: همزمان با ولادت حضرت معصومه(ع) و شروع دهه کرامت، به همت نیکوکاران و خیرین، بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان نیازمند توزیع شد.

سیدحشمت اله حیات الغیب در ادامه افزود: این امر در اجرای دستور ریاست سازمان زندان ها مبنی بر رسیدگی و سرکشی از خانواده‌های زندانیان نیازمند اجراء شده، سامانه حمایت نیز به صورت آنلاین آماده ثبت‌نام آنان است تا فوراً به انجمن حمایت از زندانیان معرفی شوند.

وی همچنین گفت: در شرایط اقتصادی کنونی و بحران کرونا که بسیاری از خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های زندانیانی که نان آور و سرپرستشان در زندان به سر می‌برد، با مشکل مالی مواجه شده‌اند، اهدای کمک‌های مومنانه می‌تواند بخشی از مشکلات آنان را رفع کند.

مدیر کل زندان‌های استان تهران تصریح کرد: بر این اساس، با کمک نیکوکاران همکار با مرکز مراقبت بعد از خروج، ضمن اهدای۱۵۰۰ بسته معیشتی و موادغذایی،    ۳و نیم تن مرغ گرم بین یک هزار و ۲۰۲ خانوار تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان توزیع شد.

او ادامه داد: کمک به نیازمندان یکی از مهمترین آموزه‌های دین اسلام است و بسیار مورد تاکید است. بهترین زمانی که انسان می‌تواند انفاق کند در مورد نیازمندانی است که موانعی مانند حبس، مشکلاتی برای خانواده هایشان به وجود آورده است. برخی از این افراد، خانواده های آبرومندی هستند و به گونه ای زندگی می کنند که به نظر می رسد افراد بی نیازی هستند و در انفاق پنهانی آبروی فرد نیازمند حفظ می شود.

حیات الغیب تأکید کرد: بر همین اساس و بنا بر برنامه کمک های مومنانه که دستور مقام معظم رهبری است، با هماهنگی مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان استان تهران، گروه های اعزامی بدون جلب توجه همسایگان، به درب خانه های زندانیانی که امکان حضور در مددکاری زندان را ندارند، مراجعه کرده، بسته‌های معیشتی و کارت هدیه به خانواده هایشان اهداء می نمایند.

حشمت اله حیات الغیب با اشاره به لزوم کمک های مستمر جهت خانواده های زندانیان ابراز امیدواری کرد: با کمک مردم خیر در این دوره تحریم های سخت  اقتصادی که خانواده های زندانیان بیش از پیش نیاز یاری خیرین می باشند کمکهای بیشتری جهت حمایت از این قشر آسیب پذیر ارائه شود.

براساس این خبر؛ از تعداد ۱۵۰۰ بسته معیشتی که توسط بنیاد احسان استان تهیه و در اختیار مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج قرار گرفت، بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، سویا، ماکارونی، رب گوجه، حبوبات و چای بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز