خبرگزاری کار ایران

اصلاحات جدید دفترچه آزمون استخدامی دانشگاه‌‌ها منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۶۹۱

​دفترچه راهنمای آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری وزارت علوم سال ۱۴۰۰ برای بار سوم اصلاح شد.

به گزارش ایلنا، متقاضیان ثبت نام آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم سال ۱۴۰۰ تا روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

سازمان سنجش در جدیدترین اطلاعیه اصلاحات سری سوم دفترچه راهنمای ثبت نام را منتشر کرد.

تمامی متقاضیان می توانند تا جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نسبت به ویرایش اطلاعات یا ثبت نام جدید با توجه به اصلاحات اعلام شده اقدام کنند.

ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می گیرد و آزمون جمعه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

اصلاحیه جدید به دنبال اطلاعیه های ۲۲ و ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ و با توجه به اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص همانندی و یا جایگزینی برخی رشته‌ها و گرایش‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون مذکور و با توجه به مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی اعلام شده است.

با توجه به اینکه همانندی و جایگزینی رشته‌ها/گرایش‌های مندرج در جدول اعلام شده بر اساس هر یک از مقاطع تحصیلی، توسط شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی تایید شده است، لذا در صورتی که هر یک از متقاضیان دارای مدرک تحصیلی در مقطع/رشته/گرایش مندرج در ذیل ستون «مجموعه رشته‌ها/گرایش‌های تحصیلی ۲» جدول پیوست باشند، می‌توانند در شغل محل‌هایی که در شرایط احراز آن‌ها مقطع/رشته/گرایش ستون متناظر در همان ردیف، در ذیل ستون «مجموعه رشته‌ها/گرایش‌های تحصیلی ۱» باشد، شرکت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز