خبرگزاری کار ایران

خلاصه یافته‌های مطالعات "واکسن کووایران برکت" منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۶۱۷

خلاصه یافته های مطالعات واکسن کووایران برکت، منطبق با گزارشات ارائه شده به سازمان غذا و دارو، منتشر شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وبدا، بـا توجـه بـه اعطـای مجـوز مصـرف اضطـراری واکسـن کووایـران-برکـت از سـوی سـازمان غـذا و دارو و بـا توجـه بـه وجـود فاصلـه زمانـی ارائه گـزارش بـه رگولاتـوری تـا چـاپ مقالـه در یـک ژورنـال علمـی، شـرکت شــفا فارمــد تلاش دارد تــا جهــت اطلاع رسانی بهتـر، مجموعه گزارشاتی کوتــاه از نتایــج و یافته هــای مطالعـات بالینـی را بـه مـرور در اختیـار علاقمنـدان قـرار دهـد.
 
در ایـن رابطـه پـس از گـزارش یافتـه هـای Pre-clinical، شـفا فارمد دومیـن گزارش خود با عنـوان «خلاصه یافتـه هـای مطالعـات انسـانی فـاز یـک و دو واکســن کــووایران-برکـت» را بـا جامعـه بـه اشــتراک می گـذارد.
 
در ادامـه ایـن گـزارش، یافتـه هـای تکمیلـی مطالعـات نیـز به همـراه یافته هـای اولیه فاز سـه در دسـترس قـرار خواهـد گرفـت. امیدواریـم کـه جامعـه علمـی از ایـن طریـق و تـا قبـل از انتشـار مقـالات علمـی بـا فراینـد پیشـرفت مطالعـات در فازهـای قبلـی مطالعـات واکسـن کووایـران بیشـتر آشـنا شـود.
 
گفتنی است، متن کامل "خلاصه یافته های مطالعات واکسن کووایران برکت" در فایل پیوست قابل مشاهده است؛
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز