خبرگزاری کار ایران

لیست جبهه ایران اسلامی به سرلیستی مرتضی طلایی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۱۲۵

عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی از انتشار فهرست جبهه ایران اسلامی با شعار «رای من، هویت من» و با هشتک «ایرانی_ام» در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری، تجریش خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی، حمیدعربی ضمن بیان این مطلب اعلام کرد: در پی‌ عدم وحدت در بین نیروهای انقلاب و ارائه لیست مستقل توسط گروه‌ها و تشکل‌های انقلابی، جبهه ایران اسلامی ضمن دعوت از تشکل‌ها و گروه‌های همسو، فهرست جبهه ایران اسلامی برای انتخابات شورای شهر تهران را مشخص کرد. 

وی در ادامه تصریح کرد: این اجماع در جهت ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی و با جمع‌بندی انجام شده بین تشکل‌هایی همچون جبهه ایران اسلامی، ستادملی حکمت، لیست وحدت و دیگر گروه‌های انقلابی و جهادی با محوریت جبهه ایران اسلامی (حامیان‌انقلاب اسلامی) لیست وحدت آفرین ایران اسلامی را برای انتخابات شورای شهر تهران با شعار «رای من، هویت من» و با هشتک «#ایرانی_ام» اعلام شده است. 

عضو شورای مرکزی جبهه ایران اسلامی تاکید کرد: ضمن دعوت از عموم هموطنان جهت حضور در انتخابات پیش رو فهرست کاندیداهای خود در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ری، تجریش به شرح ذیل اعلام می‌کنیم. 

فهرست کاندیداهای لیست وحدت آفرین ایران اسلامی به شرح ذیل است: 

۱- مرتضی طلایی

۲- مهدی وکیل‌پور

۳- حمیدعربی

۴- سید احمدعلوی

۵- رضا خدابخش

۶- سید محمد هاشمی‌فرد

۷- هادی درویشی

۸- امیر قاسمی

۹- سیدمجید صدری

۱۰- حسن حاج قربانی

۱۱- امیرسالار شهیدی

۱۲- سکینه عمرانی

۱۳- ناهید حق‌وردی

۱۴- فرشته حشمتیان

۱۵- فاطمه سادات حمیدیان

۱۶- الهام شیخی

۱۷- مهدی محمدنبی

۱۸- سیدعلی صادقی

۱۹- آصف جعفرپور

۲۰- امیر عسگری

۲۱- حسن دستاران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز