خبرگزاری کار ایران

فروزش مطرح کرد:

روش‌های اعلام نظرات و شکایات به پزشکی قانونی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۶۸۷

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی در حوزه تکریم ارباب رجوع وصیاتت از حقوق شهروندی این اداره کل توانست در جشنواره شهید رجایی امتیارکامل و مقام برتر را کسب کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استان تهران مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: ارایه نظرات و شکایات در اداره کل شش ورودی دارد که یکی از طریق سایت استان، دیگری از طریق سامانه سامد و ملاقات حضوری و چهره به چهره وتلفن گویا وسامانه پیامکی اداره بازرسی استان به سرشماره ۵۰۰۰۴۵۳۰ و مورد آخر از طریق سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با مدیرکل به سرشماره ۱۰۰۰۷۷۵۰۷۷۴۳ می باشد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: بر اساس آخرین نظرسنجی در حوزه تکریم ارباب رجوع وصیاتت از حقوق شهروندی این اداره کل توانست در جشنواره شهید رجایی امتیارکامل و مقام برتر را کسب کند.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل پزشکی قانونی استان تهران بالاترین و قابل قبول ترین آمار را در تکریم ارباب رجوع به خود اختصاص داده است اضافه کرد : یکی از منابع نظر سنجی سایت اداره کل است که مراجعین مراجعه می نمایند و نظرشان را ازاین طریق اعلام می کنند.

فروزش یادآور شد: درراستای رسیدگی به شکایات مردم، اداره ای به نام اداره رسیدگی به شکایات درستاداستان تهران داریم که مراجعین درصورت شکایت می توانند حضوری به این اداره مراجعه نمایند.

وی با تاکید به اینکه کارپزشکی قانونی یک کارتیمی است و همه ما باید در آن مسئول، پاسخگو و قانون مدارباشیم وحرف اول و آخر ما، تکریم ارباب رجوع وخدمت رسانی مناسب به مراجعین می باشدوتمامی پزشکان وکارمندان دراین اداره کل سعی می کنند به مردم خدمت نمایند.

  مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران افزود:درسال ۱۳۹۹، تعداد۱۶۰ ملاقات عمومی به صورت رسمی توسط مدیریت استان داشته ایم وهشتاد مورد مراجعه حضوری به اداره ارزیابی عملکرد ورسیدگی به شکایات بوده که همگی پاسخ داده شده است وبیست مورد شکایت بصورت پیامک و ۳۵ مورد شکواییه ازطریق سازمان پزشکی قانونی به این اداره کل واصل شده که تماما به مراجعین پاسخ داده شده است.

وی  گفت: تعداد۱۴۰ مورد پیام در صندوق صوتی بوده که همه پیام ها توسط اداره بازرسی استان مورد بررسی قرارگرفته ونتیجه آن به ارباب رجوع اطلاع داده شده است. تعداد۳۴۰۰عدد برگه های نظرسنجی به داخل صندوق‌های تکریم ارباب رجوع مستقر در مراکز تابعه انداخته شده است که تحت بررسی واقدام قرارگرفته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در صورت شکایت از شش طریق، یکی به صورت حضوری (به آدرس خیابان آیت الله طالقانی بعد از خ بهار اداره ارزبایی عملکرد ورسیدگی به شکایات استان تهران طبقه هفتم) مراجعه ودوم از طریق تلفن گویا روابط عمومی ( ۷۷۶۳۸۷۱۵) و سوم از طرق سایت سامد برروی سایت استان th.lmo.ir (که سئوالات از طریق استانداری به ما ارسال می شود و ما به شکل مکتوب پاسخ می دهیم و چهارم از طریق سامانه پیامکی ارتباط مستقیم با مدیرکل باسرشماره۱۰۰۰۷۷۵۰۷۷۴۳ وپنجم از طریق سامانه اداره بازرسی به سرشماره ۵۰۰۰۴۵۳۰ و ششم مورد آخر در مراکز تابعه نظرات، مشکلات و پیشنهادات خود را ازطریق صندوق تکریم ارباب رجوع بیان کنند.

ضمنا مراجعین می توانند روز های سه شنبه هرهفته از ساعت ۱۳ الی ۱۵ با مدیرکل، معاونین وروسای مراکز ملاقات حضوری داشته باشند ومشکلات خودرا بازگونمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز