خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر:

مشکل کمبود انسولین نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۳۲۶

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه مشکل کمبود انسولین نداریم،‌گفت: از ابتدای فروردین ماه جاری حدود ۵۰ هزار قلم انسولین میان داروخانه‌های هلال احمر توزیع و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ دکتر عسکری با بیان اینکه درخصوص توزیع انسولین در کشور با کمبود مواجه نیستیم، گفت: در راستای تأمین داروهای بیماران دیابتی و نیاز شدید کشور به اقلام انسولین، شرکت بازرگانی سها کیش وابسته به این سازمان اقدام به واردات انسولین نموده و از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون حدود ۵۰ هزار قلم انسولین در میان داروخانه‌های هلال احمر توزیع و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در ادامه گفت: در زمینه تأمین انسولین قلمی مورد نیاز بیماران دیابتی در سال ۹۹ با کمبود های مقطعی مواجه بوده ایم. از آنجا که زندگی بیماران دیابتی به خصوص مبتلایان به نوع یک این بیماری به تأمین روزانه انسولین بستگی دارد، داروخانه هلال احمر با تمهیدات اندیشیده شده و مدیریت صحیح سعی کرده است تا در سخت ترین شرایط نیز انسولین مصرف کنندگان تأمین شود.

دکتر عسکری افزود: از ابتدای سال جاری نیز با همکاری سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت هیچ کدام از اقلام دچار کمبود نگردیده و توزیع انسولین بدون محدودیت ادامه دارد و دپوی مناسبی از داروهای بیماران دیابتی جهت

اطمینان بخشی به آنها تأمین و ذخیره شده است که با قطعیت می توان گفت درصورت ادامه تأمین سهمیه داروخانه، در

 ماه های آتی نیز با کمبود مواجه نخواهیم شد. در حال حاضر بیش از ۱۰ نوع انسولین موجود است و این ۱۰ نوع انسولین در حال پخش در داروخانه های جمعیت هلال احمر است.

فعالیت های سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر مشتمل بر تأمین، تولید و توزیع داروهای شیمیایی و گیاهی، تجهیزات پزشکی راهبردی، مواد اولیه دارویی و همچنین ارائه خدمات شایسته به بیماران و مراجعه کنندگان به داروخانه های جمعیت هلال احمر است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز