خبرگزاری کار ایران

اجرای دومیــن طــرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۱۱۲

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای دومیــن طــرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال ۱۴۰۰، با اولویت « کنترل و برخورد با ناوگان مسافربری (اتـوبـوس) حامل کالای قاچاق و کشف بیش از ۵ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمدرضا مقیمی" ضمن تبریک دهه کرامت، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستـای کمک به تحقق شعـار سال مبنی بر «تولیـد، پشتیبــانـی ها و مانـع زدایـی ها» و در اجرای برنامه سـالیـانه پلیــس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دومیــن مـرحلـه طــرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری با اولویت « کنترل ناوگان مسافربری (اتـوبـوس) حامل کالای قاچاق به مدت ۷۲ سـاعـت در نیمه اول خردادماه در سراسر کشور اجرا شد.

وی افزود: همزمان با شروع طرح، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی به دو هزار و ۱۷۸ دستگاه خودرو از ناوگان مسافری مشکوک و با بررسی بیشتر و دقیق تر ۷۲۵ خــودرو مسافری متخلف را شناسایی و در بازدید از آنها بیش از یک هزار و ۶۶۹ قلــم انــواع کالای قـاچـاق از قبیل: کالاهای اساسی، لوازم منزل، تجهیزات الکترونیکی، لوازم خودرو، احشام و طیور و ... به همراه بیش از ۴۱۷ هزار لیتر انــواع سـوخـت و مشتقــات نفتــی را کشف و خودرو ها را به پارکینگ منتقل کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۵ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در طرح مذکور یک هزار و ۴۴ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در خاتمه سردار مقیمی با تقدیر و تشکر از هموطنان در همکاری خوب با پلیس از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیر قانونی اقتصادی از سوی افراد فرصت طلب بویژه حمل کالای مشکوک به قاچاق توسط ناوگان مسافربری موضوع را از طریق سامانه فویت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز