خبرگزاری کار ایران

سند برنامه ارتفای فرهنگ حفاظت محیط زیست ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۰۵۱

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی در سازمان حفاظت محیط زیست گفت: درحال‌ حاضر محیط زیست کشور با معضلات متعددی از جمله آب، خاک، هوا، خشکسالی روبه‌ رو است و ما نیاز ویژه به هم‌افزایی بین دستگاهی و نگاه مسئولان کشور به حوزه محیط زیست و توسعه پایدار داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «ژیلا آقایی» معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی در سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم رونمایی از سند برنامه ارتقای فرهنگ حفاظت از محیط زیست که با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به همکاری دبیر شورا با محیط زیست برای ابلاغ این سند، بیان کرد: سند حاوی هفت راهبرد و ۵۴ اقدام است و هدف‌های مختلفی ازجمله افزایش مشارکت بین بخشی و بین دستگاهی برای ترویج فرهنگ از محیط زیست را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: درحال‌ حاضر محیط زیست کشور با معضلات متعددی از جمله آب، خاک، هوا، خشکسالی روبه‌ رو است و ما نیاز ویژه به هم‌افزایی بین دستگاهی و نگاه مسئولان کشور به حوزه محیط زیست و توسعه پایدار داریم.

آقایی افزود: کارگروه‌های زیرمجموعه سند فرهنگ حفاظت از محیط زیست از ۲۰ دستگاه اثرگذار بر حوزه آموزش و فرهنگ کشور تشکیل شده است که می‌تواند به ما برای رسیدن به اهدافمان و پیش‌برد اهداف سازمان محیط زیست کمک کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز