خبرگزاری کار ایران

بمنظور تقدیر از زحمات پاکبانان و باغبانان شهر تصویب شد:

تعیین « روز پارکبان» و «روز باغبان» در تقویم شهری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۰۲۲

اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به تعیین « روز پارکبان» و «روز باغبان» در تقویم شهری تهران » به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان سیصد و یکمین جلسه شورای شهر تهران بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به تعیین « روز پارکبان» و «روز باغبان» در تقویم شهری تهران » در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت. 

سید آرش حسینی میلانی، رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران با قرائت گزارش یک فوریت این طرح گفت: دو قشر زحمت کش و بسیار موثر در نگهداشت شهر تهران باغبانان و پرسنل فضای سبز و همینطور پاکبانان و نیروهای خدماتی حوزه آرادکوه و پسماند هستند. سنتی بوده است در شهرداری که از این عزیزان تقدیر می‌شد، اما این سنت پسندیده سال‌ها است که دچار فراموشی شده است. 

او ادامه داد: پیشنهاد شده است که دو روز را برای پاکبانان و باغبانان پیشنهاد دهیم که درباره روز آن می‌شود بحث کرد. این روز مهم باید گرامی داشته شود چرا که شهر تهران مدیون زحمات این عزیزان است و از همکارانم خواهش می‌کنم که به یک فوریت این طرح رای دهند. 

در ادامه زهرا صدر اعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر نیز درباره این طرح گفت: دو خدمت بزرگ ویژه شهرداری رفت و روب و نظافت و نکهداشت و توسعه فضای سبز است. اکنون بیش از ۳۵ هزار نفر از نیروهای شهرداری در این دو حوزه به صورت مستقیم فعالیت می‌کنند و جا دارد که از تلاش‌ها و زحمات این عزیزان قدردانی کنیم. 

حامد مظاهریان، معاون شهردار تهران در ادامه درباره این طرح گفت: این ایده بزرگداشت زحمتکشان شهر مهم است اما چنین مفهومی که در تقویم شهری تهران جای بگیرد نداریم. چگونه این کار را بکنیم؟ الزام شهرداری تهران است که این روزها را در تقویم شهری تهران بگذارد در حالی که اصلا تقویم شهری تهران را نداریم. 

به گزارش ایلنا، اعضای شورای شهر تهران با یک فوریت این طرح موافقت کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز