خبرگزاری کار ایران

نگران کاستی‌های برج آزادی هستیم/ پیشنهاد اختصاص ردیف اعتباری خاص برای برج

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۹۵۶

عضو شورای شهر تهران در تذکری درباره برج آزادی درخواست کرد تا در آستانه پنجاهمین سال احداث آن ردیف اعتباری خاصی برای این نماد شهری اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در جریان سیصد و یکمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: برج آزادی جزء ۵ جاذبه گردشگری تهران است و در سال ۱۳۵۰ افتتاح شد. به رغم دقت‌های زیادی که در بخش‌های مختلف در آن لحاظ شده، اما در این بیش از ۵۰ سال نه تنها اتفاق ویژه‌ای برای آن نیفتاده بلکه نگران کاستی‌های آن نیز هستیم. 

او از هاشمی درخواست کرد نکاتی را درباره این برج بررسی کند و گفت: اعتبار لازم برای این مساله در تهران ۱۴۰۰ پیش بینی نشده است. البته یک مشکل مدیریتی برای برج آزادی را باید در نظر گرفت چرا که سه دستگاه شهرداری، وزارت ارشاد و میراث فرهنگی در آن شریک هستند که البته در سال‌های اخیر با همدیگر هماهنگ شدند. 

مسجدجامعی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم ردیف اعتباری برای این نماد شهری اختصاص دهیم که مهمترین اتفاقات شهری ما در این مکان رخ می‌داده و اکنون نیز اتفاق می‌افتد. اگرچه مقداری هم به آن بی‌دقتی شده است اما فضای عمومی می‌طلبد که در پنجاهمین سالگرد تاسیس به آن توجه ویژه‌ای شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز