خبرگزاری کار ایران

ضرورت تبدیل وضعیت قرارداد کارکنان ایثارگر شهرداری و شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۸۴۳

نظری تذکر امروز خود را با اشاره به موضوع دستورالعمل اجرای بند دال تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری عضو شورای شهر تهران صبح امروز در صحنه شورای شهر با بیان تذکر خود مبنی بر تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری و مدیریت شهری تهران اظهار داشت: در هفته گذشته بخشنامه‌ای توسط سازمان اداره استخدامی و سازمان برنامه و بودجه با موضوع دستورالعمل اجرای بند دال تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد. موضوع این قانون تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی با هر نوع قرارداد با تمام دستگاه‌های اجرایی برای ایثارگران است که به صراحت قانونی شهرداری‌ها هم تحت شمول این قانون قرار گرفته‌اند. 

وی افزود: حتی بودجه و چگونگی انجام این کار نیز توسط قانون پیش‌بینی شده است. از این رو تذکر بنده به شهردار محترم تهران و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی است که تمهیدات لازم را برای انجام این مهم فراهم کنند. 

نظری بیان کرد: لازم است این نکته را بگویم که امسال در قانون شهرداری‌ها حتی در صورت استنکاف شهرداری از اجرای این قانون مشمول می‌توانند با شکایت از دیوان عدالت اداری حق خود را پیگیری کنند. لذا از شهردار تهران و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی انتظار می‌رود این مسیر را تسهیل کنند.

عضو شورای شهر تهران گفت: انتظار جدی‌تر این است که هر آنچه در این حوزه اتفاق می‌افتد، برای شورا نیز در نظر گرفته شود زیرا آنچه که بسیار حائز اهمیت است این است که این قانون به کل مدیریت شهری تسری پیدا می‌کند و از آنجا که رابطه استخدامی کارکنان شورا عملا با شهرداری است انتظار می‌رود هر کدام از کارکنان در شورا و شهرداری که رابطه ایثارگری، استخدامی، شرکتی مستقیم با سازمان‌ها دارند بتوانند از طریق بند دال تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور استفاده کنند تا تبدیل وضعیت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز