خبرگزاری کار ایران

درخواست از شهروندان تهران برای مشارکت در انتخابات شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۸۳۲

رئیس شورای شهر تهران از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با مشارکت در انتخابات، بستر تقویت ورشد مدیریت شهری دردوره ششم را فراهم بیاورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در ابتدای سیصد و یکمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت:‌ در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر قرار داریم، با برگزاری مناظره‌ها و پخش برنامه‌های کاندیداها، هنوز  فضای جدی مشارکت و رقابت در جامعه مثل دوره‌های گذشته ایجاد نشده و با آن فاصله داریم، که امیدواریم در این چند روز آینده اتفاقات مثبتی ایجاد شود که بخش قابل توجهی از جامعه را از ناامیدی و قهر با صندوق رای خارج کند.

او ادامه داد:‌ در انتخابات شوراهای شهر نیز متاسفانه نیمی از اعضای شورای فعلی تهران که در انتخابات ثبت نام کرده بودند، رد صلاحیت شدند و تلاش برای تایید آنها به نتیجه نرسید، با این وجود جبهه اصلاحات فهرست ۲۱ نفره خود برای شهر تهران را منتشر کرد و از شهروندان تهرانی می‌خواهیم که با مشارکت در انتخابات، بستر تقویت و رشد مدیریت شهری در دوره ششم را فراهم بیاورند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه با وجود همه تخریبها و بی مهری‌های رسانه ملی و جناحهای سیاسی، دستاوردهای شورای پنجم به وعده کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل شده است گفت: هرهفت کاندیدا وعده شفافیت، جایگزینی شایسته سالاری بجای فامیل سالاری، کاهش هزینه‌های تشریفاتی از بودجه عمومی و تحقق منویات رهبری را می‌دهند.

هاشمی ابراز امیدواری کرد تا با وجود همه جفاها و ناامیدی بخش قابل توجهی از جامعه نسبت به صندوق‌های رای، انگیزه تعیین سرنوشت توسط خود مردم، موجب تغییرفضای انتخابات و مشارکت بالا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز