خبرگزاری کار ایران

برگزاری آزمون سمپاد در ۳ هزار و ۵۴۷ حوزه امتحانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۵۵۴

آزمون «سمپاد» دانش آموزان ورودی پایه‌های هفتم و دهم متوسطه، با رعایت پرو تکل‌های بهداشتی، در روزهای پنجشنبه و جمعه بیستم و بیست و یکم خردادماه، در «۳هزار و ۵۴۷ حوزه امتحانی» سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، آزمون ورودی «مدارس پرورش استعدادهای درخشان»، ویژه دانش آموزان پایه‌های هفتم و دهم متوسطه با رعایت پرو تکل‌های بهداشتی، در روزهای پنجشنبه و جمعه، بیستم و بیست و یکم خرداد، با شرکت «۲۷۵ هزار دانش آموز» در «۳ هزار و ۵۴۷ حوزه امتحانی»، در سراسر کشور، برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در این آزمون‌ها «۱۷۰ هزار دانش آموز در پایه هفتم» و «۱۰۵ هزار نفر در پایه دهم» شرکت داشتند و حوزه‌های امتحانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرای دانش آموزان بود.

شایان ذکر است؛ الهام یاوری؛ رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) از چند حوزه امتحانی در تهران بازدید و از نزدیک در جریان برگزاری آزمون‌ها و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار گرفت.

همچنین؛ در استان‌ها نیز مدیران کل آموزش و پرورش، از برخی حوزه‌های امتحانی بازدید و بر روند اجرایی آزمون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نظارت کردند.

شایان ذکر است؛ نتایج این آزمون در هر دو یایه تحصیلی، در «اوایل مردادماه» اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز