خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان سنجش آموزش به ایلنا خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۲۰ هزار نفر در آزمون استخدامی وزارت علوم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۳۳۲

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر در آزمون استخدامی وزارت علوم و دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی ثبت نام کردند.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین آمار ثبت نام در آزمون‌های استخدامی پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ گفت: تا این لحظه تعداد ۲۰ هزار و ۱۰ نفر نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کرده‌اند.

زرین‌آمیزی گفت: ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از روز سه‌شنبه مورخ ۱۸ خرداد از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www. sanjesh. org آغاز شده و در روز شنبه مورخ ۲۲/۰۳/۱۴۰۰ پایان می‌پذیرد.

وی افزود: لذا متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون ثبت‌نام نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود. آزمون مذکور در روز جمعه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز