خبرگزاری کار ایران

فارس، مقصد سی و یکمین سفر استانی رئیس سازمان زندان ها؛

​حاج محمدی وارد شیراز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۰۹۱

​رئیس سازمان زندان ها با حضور در شیراز، آخرین سفر استانی در سال اول مسئولیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی محمدمهدی حاج محمدی صبح امروز با حضور در شهر شیراز سی و یکمین سفر استانی خود را آغاز کرد. 

بازدید از زندان ها، دیدار با نماینده ولی فقیه، رئیس کل دادگستری، دیدار با کارکنان زندان ها، زندانیان و افتتاح سالن اشتغال زندان عادل آباد شیراز، دیدار با گروه های جهادی، سرکشی از خانواده زندانیان و شرکت در مراسم آزادسازی ۶۳ نفر از زندانیان استان فارس از جمله مهمترین برنامه های این سفر دو روزه اعلام شده است.

 حاج محمدی در بدو ورود به شیراز با حضور در مزار شهدای گلگون کفن، به مقام شامخ آنان ادای احترام خواهد کرد. 

شایان ذکر است حاج محمدی در سال اول مسئولیت در سازمان زندان ها که از ۲۴ خرداد سال ۱۳۹۹ آغاز شده است حداقل یک نوبت به  تمامی استان های کشور سفر و از زندان ها بازدید بعمل آورده است. 

همچنین جمعی از مدیران سازمان زندان ها طی دیروز و امروز از تمامی مراکز تامینی و تربیتی استان فارس بازدید به عمل آوردند که شامگاه امروز طی نشستی نتایج آن به رئیس سازمان زندان ها ارائه خواهد شد. 

 حاج محمدی در بدو ورود به شیراز با حضور در دارالرحمه شیراز به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کرد. 

در این مراسم دختر شهید شجاعت علمداری مدافع حرم در ابتدا با دسته گل و یک دکلمه زیبا، ورود رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور را به شیراز و استان فارس خوش آمد و خیرمقدم گفت. 

در این مراسم مسوولان و جمعی از خانواده های معظم شهدا با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز