خبرگزاری کار ایران

دستگیری۲۴۹ خرده فروش مواد مخدر/ کشف ۴ میلیارد و ۹۹ میلیون تومان اموال مکشوفه

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۶۸۶

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در چهل و پنجمین طرح رعد از دستگیری ۷۹۳ سارق و مالخر و متلاشی شدن ۴۳ باند سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" با اشاره به اجرای ۳۲۰ حکم قضائی، بیان داشت: با تلاش همکارانمان در پلیس پیشگیری ۷۹۳ سارق و مالخر دستگیر و در مجموع در این مرحله از طرح ۴۳ باند سرقت متلاشی شدند.

وی با اشاره به کشف چهار هزار و ۴۷۴ مورد اموال سرقتی، گفت: در این طرح ۱۳۹ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این طرح به ۷۹۹ پرونده سرقتی رسیدگی شد، عنوان داشت: همچنین ۳۵ محکوم متواری نیز شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه حدود ۲۰ میلیارد تومان می باشد، عنوان داشت: در طرح رعد ۴۵ در حوزه قاچاق کالا حدود ۱۶ هزار مورد کالای قاچاق کشف و در این زمینه ۱۴ نفر دستگیر که ارزش اموال مکشوفه ۴ میلیارد و ۹۹ میلیون تومان می باشد.

رئیس پلیس تهران با تاکید بر اینکه برخورد با سوداگران مرگ همواره در برنامه کاری ما می باشد، بیان داشت: در این طرح ۲۴۹ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و از این افراد ۹۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سردار رحیمی افزود: در این طرح پلیس مترو موفق به شناسایی یک نفر از اعضای باند قاچاق عتیقه شد و از او ۲۵۳ قطعه انواع عتیقه جات و زیور آلات قدیمی کشف شد.

وی با اشاره به انهدام باند سرقت دوچرخه، گفت: در این طرح با اقدامات صورت گرفته توسط عوامل کلانتری ۱۲۵ یک مالخر حرفه ای دوچرخه، شناسایی و از مخفیگاه وی ۳۲ دستگاه دوچرخه مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری سارقی که تحت عنوان مامور نیروی انتظامی اقدام به سرقت می کرد، بیان داشت: این مامور قلابی در جنوب تهران دستگیر و از مخفیگاه او دو دستگاه موتور سیکلت مسروقه، تعدادی کارت شناسایی جعلی، چند دست لباس پلیس، بی سیم و تعدادی تجهیزات نظامی کشف شد.

سردار رحیمی با اشاره به متلاشی شدن  باند سارقان حرفه ای موتور سیکلت در این طرح،گفت: اعضای این باند دستگیر و از آنها۲۰پلاک مسروقه، دو دستگاه موتور سیکلت مسروقه و تعداد زیادی قطعات اوراق شده خودرو و مقادیری مدارک جعلی موتور سیکلت کشف شد.

رئیس پلیس تهران  عنوان داشت: در این طرح ۲ مزرعه رمز ارز شناسایی و در این زمینه دو نفر متهم دستگیر و از آنها ۷۲ دستگاه ماینر کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه گشت امنیت اخلاقی به ماموریت های خود ادامه خواهد داد، بیان داشت: استفاده ابزاری از موضوعات امنیت اخلاقی جامعه، مصداق بد اخلاقی انتخاباتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز