خبرگزاری کار ایران

ورود پشت نوبتی‌ها به چرخه حمایت کمیته امداد با پالایش خانواده‌های تحت پوشش

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۶۲۴

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد گفت: ورود مددجویان پشت نوبتی به چرخه حمایتی از طریق توانمندسازی و پالایش خانواده‌های تحت پوشش در دستور کار است.

به گزارش ایلنا، جعفر صباغیان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه سیاست راهبردی کمیته امداد، مردمی کردن خدمات این نهاد با استفاده از ظرفیت‌های خیران حقیقی و حقوقی است، افزود: در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی نیازهای جامعه تحت حمایت بسیار زیاد گسترده و برآورده کردن آن تنها با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی قابل انجام است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد بر ضرورت توانمندسازی مددجویان تاکید کرد و ادامه داد: هدف اساسی از اقدامات حمایتی در کمیته امداد و رفع مشکلات معیشتی، مسکن و اشتغال با نگاه به توانمندسازی و خودکفایی مددجویان همراه است.

وی خودکفایی و خروج مددجویان از چرخه حمایتی را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: با خروج مددجویان از چرخه حمایتی و همچنین پالایش خانواده‌های تحت حمایت، زمینه را برای ورود خانواده‌های پشت نوبت فراهم خواهیم کرد.

صباغیان مسکن را از زمینه‌های مهم توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و یادآور شد: امسال سه هزار میلیارد تومان برای تامین ۵۰ هزار واحد مسکن در روستاهای کشور و یک هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن شهری در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۰ رقمی معادل ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: این اعتبار می‌تواند نقش به‌سزایی در اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت ایفا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز