خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار تهران:

اولویت اتمام پروژه های نیمه تمام تا پایان دولت/ مسکن مهر استان تهران تا پایان شهریور تکمیل می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۵۴۰

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مهم ترین اولویت ما اتمام مسکن مهر است که تعهد کرده ایم و تا پایان شهریور ماه این امر محقق شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، عبدالرضا چراغعلی در دومین نشست معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری های کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه به ایام پایان کار دولت نزدیک می شویم تمام تلاش ها معطوف به تکمیل پروژه های نیمه تمام شده و این کار در اولویت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برخی مشکلات زیست محیطی و استعلام های لازم در برخی پروژه ها همچون احداث مترو و راه سازی مشکلاتی را ایجاد کرده که در حال حل و فصل آنها هستیم اما در این جلسه با حضور معاونین عمرانی سراسر کشور تبادل تجربیات و نظرات در این حوزه انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران خاطرنشان کرد: در این جلسه تبادل نظرها در مورد تحویل شهرداری ها و شوراها به دولت سیزدهم نیز انجام می شود تا به نحو احسن این کار صورت گیرد. چراغعلی سپس گفت: مهم ترین بحث ما اتمام مسکن مهر است که تعهد کرده ایم تا پایان شهریور ماه این امر محقق شود و اقدامات با کیفیت و سرعت قابل قبول پیگیری شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز