خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران خبر داد:

احراز صلاحیت بیش از ۲۰۰۰ نفر در انتخابات شورای شهر تهران/ فعالیت ۳هزارو ۷۹۷ شعبه اخذ رأی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۶۶۴

فرماندار تهران از احراز صلاحیت ۲هزارو ۲۹۴ نفر از داوطلبین برای انتخابات شورای شهر تهران خبر داد.

«عیسی فرهادی» فرماندار تهران در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین آمار افرادی که برای انتخابات ششمین شورای اسلامی شهر تهران تایید صلاحیت شده‌اند گفت: نامزدهای نهایی ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ۲هزارو ۲۹۴ نفر است.

وی ادامه داد: همچنین بیش از ۸۰ هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات در تهران اعم از نظارت، انتظامی و مجریان هستند.

فرماندار تهران خاطرنشان کرد: در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری ۱۴ نفر و برای میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز ۲۳۴ نفر احراز صلاحیت شده اند.

وی ادامه داد: افراد از فردا می‌توانند با مراجعه به سامانه فرمانداری کد انتخاباتی خود را دریافت کنند.

فرهادی درباره تعدا شعب اخذ رای در تهران تصریح کرد: ۳هزارو ۷۹۷ شعبه اخذ رای در تهران برای انتخابات ۲۸ خردادماه سال جاری جهت اخذ رای فعالیت خواهند داشت.

وی درباره تامین امنیت برگزاری انتخابات گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. همچنین تمام پروتکل‌های بهداشتی نیز در حال انجام است. برای ۲۱۹ شعبه که نیاز به داربست و چادر داشتند تمهیدات لازم اندیشیده شده است. همچنین یک اپلیکیشن شعبه‌یاب هفته آینده توسط وزارت کشور معرفی می‌شود و افراد می‌توانند با مراجعه به این اپلیکیشن خلوت ترین محل اخذ رای را انتخاب و به آنجا مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز