خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

شیب کرونا ملایم شد/تجمعات انتخاباتی در فضای بسته ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۵۷۷

استاندار تهران گفت: هرگونه برگزاری تجمعات انتخاباتی در فضای بسته ممنوع است.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران گفت: شیوع ویروس کرونا در یک شیب ملایم قرار دارد و تعداد مبتلایان نسبت به ۲ هفته قبل کمی کاهش یافته است.

وی ادامه داد: وضعیت در استان تهران رضایت بخش است. این وضعیت نشان‌دهنده ضرورت تشدید نظارت‌ها، مراقبت ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی می باشد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخاباتی هر گونه تجمع و برگزاری مراسم داوطلبان در فضای بسته ممنوع است و از آنان می‌خواهیم برنامه‌های تبلیغاتی خود را با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و در فضای باز اجرا کنند.

استاندار تهران سپس عنوان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان تبلیغات انتخاباتی ضروری است که همه دانشگاه‌های علوم پزشکی و فرمانداران مکلف شدند تا مصوبات ستاد ملی کرونا را رعایت کنند تا پس از ۲۸ خرداد شاهد رشد بیماری نباشیم.

وی ادامه داد: نگرانی در مورد اطمینان از حفظ سلامت عوامل اجرایی انتخابات وجود دارد؛ چرا که در تهران شمارش آرا الکترونیکی نیست و تعداد صندوق های رای و همچنین میزان جمعیت زیاد است.

وی افزود: نگرانی فرماندار تهران در مورد واکسن عوامل اجرایی و کاهش ناظرین کاندیداهای شورا در صندوق های رای مطرح شده که در کمیته امنیت اجتماعی و قرارگاه بررسی می شود تا اطمینانی برای عوامل اجرایی فراهم شود و نگرانی پیش نیاید.

استاندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: در مورد واکسن نیز ۷۵ مرکز برای تزریق واکسن در استان تهران بر طبق گروه بندی سنی که ستاد ملی مصوب کرده مشخص شده که ۸۳۸ هزار و ۳۰۰ نفر در استان تهران واکسن دریافت کردند که ۵.۸ دهم درصد جمعیت است که نسبت به میانگین کشوری ۵.۷ درصد جلوتر هستیم.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز