خبرگزاری کار ایران

مسئولان کشور متوجه سختی کار زندانبانی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۹۳۲

​رئیس سازمان زندان ها گفت: امروز به واسطه همین زندانیان از سوی مجلس و دولت در خصوص قانون تسری به ما توجه می شود و در همین راستا ما نیز به زندانیان باید توجه جدی داشته باشیم.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور حاج محمدی  در دیدار با کارکنان اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی بر جدیت در انجام ماموریت و توجه به زندانی ها تاکید کرد. 

رئیس سازمان زندانها گفت:  امروز ما از آرمانها و اهداف انقلاب  در خصوص نظام زندانبانی عقب هستیم. 

وی اظهار داشت: در فرایند اصلاح و تربیت، زندانیان می توانند برای ما اسوه و الگو شوند. 

حاج محمدی گفت: این را بدانیم که امروز به واسطه همین زندانیان از سوی مجلس و دولت در خصوص قانون تسری به ما توجه می شود و اگر مسئولین نظام اسلامی تصمیم می گیرند کار و زحمات شما را جبران کنند به خاطر این است که سختی کار شما کارکنان را دیده اند.

  غلامرضا روشان مدیرکل زندان های استان نیز ضمن تقدیر از حضور حاج محمدی و هیات همراه گفت: همه کارکنان زندان های استان جهادی پای کار هستند.

 در این جلسه که معاونان و مسئولان ستادی سازمان زندان ها واقدامات تأمینی کشور حضور داشتند به سوالات کارکنان پاسخ داده شد. 

گفتنی است در پایان جلسه کارکنان اداره کل زندان های استان با اهدای یک تابلو فرش منقش به تصویر مقام معظم رهبری از زحمات رییس سازمان زندان ها در خصوص قانون تسری تشکر کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز