خبرگزاری کار ایران

اوحدی در گفت و گو با ایلنا:

تمهیدات ویژه بنیاد شهید برای تامین تجهیزات توانبخشی جانبازان/پرداخت بخش زیادی از مطالبات دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۷۷۹

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تمهیدات ویژه بنیاد شهید برای ارائه خدمات در زمینه تامین تجهیزات توانبخشی برای جانبازان گفت: بخش عمده ای از بدهی بنیاد به دانشگاه آزاد اسلامی را در سال گذشته تسویه کرده ایم.

«سعید اوحدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره تمهیدات بنیاد شهید برای تامین تجهیزات توانبخشی برای جانبازان گفت: امسال برای اولین بار سامانه ای را در شرکت متد راه اندازی کردیم.

وی با اشاره به راه اندازی این سامانه در روز پانزدهم خردادماه ادامه داد: در این سامانه که در حقیقت یک بانک اطلاعاتی است، همه اطلاعات ۱۹۰۰ جانباز در این سامانه ثبت می شود و تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان برای اولین بار از طریق این سامانه به درب منازل آنان ارسال می شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای این سامانه نیز اختصاص داده شده، خاطرنشان کرد: راه اندازی این سامانه یک اتفاق بسیار خوب است برای اینکه بتوانیم گوشه ای از خدمات بنیاد را نسبت به این افراد گسترش دهیم.

اوحدی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر وضعیت دارایی های بنیاد شهید به چه صورتی است، تصریح کرد: ما در سال گذشته شورای راهبری اقتصادی را تشکیل دادیم و با اقداماتی که در این شورا انجام شد در حال حاضر ۵۲ طرح در دست اجرا است.

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در بخش صنعت و کشاورزی به عنوان یک مولد حضور پیدا کرده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین درباره بدهی بنیاد شهید به دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بخش عمده ای از بدهی بنیاد به دانشگاه آزاد اسلامی را در سال گذشته تسویه کرده ایم. 

اوحدی تصریح کرد: براساس قانون بودجه امسال خوشبختانه اوراق خزانه اسلامی را از سازمان برنامه و بودجه دریافت کرده ایم و با دانشگاه آزاد اسلامی مکاتباتی داشته ایم و امیدواریم بتوانیم بدهی مان را به دانشگاه آزاد تا پایان ترم تابستان حتی تسویه کنیم. 

وی خاطرنشان کرد: اوراق در اختیار بانک توسعه تعاون است منتظر ارائه اسناد و شناسه ها از سوی دانشگاه آزاد هستیم تا بتوانم پرداخت ها را انجام دهیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در پاسخ به این سوال که اگر ایثارگران برای دریافت وام با مشکل تامین ضامن مواجه باشند چه تمهیداتی برای آنها در نظر گرفته شده است، گفت: اگر جامعه ایثارگران حقوق بگیر بنیاد شهید باشند اعلام کرده ایم که از این افراد ضامن درخواست نشود چرا که از طریق همین حقوق اقساط دریافت می شود.

اوحدی تصریح کرد: چنانچه جامعه ایثارگری حقوق بگیر بنیاد شهید نباشند و با مشکل ضامن مواجه هستند تلاش ما بر این است که موانع را برداریم تا مشکل این افراد نیز برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز