خبرگزاری کار ایران

حریق در یک بیمارستان در یوسف آباد/ بیش از ۴۰۰ مرکز درمانی ناایمن هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۶۱۰

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق در یک بیمارستان در یوسف آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۲۳:۴۸ دقیقه شب گذشته یک بیمارستان واقع در خیابان یوسف آباد، خیابان بیست و سوم دچار حریق شد. 

او ادامه داد: با توجه به حساسیت این مراکز ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل اعزام می‌شوند. 

ملکی افزود: در یک بیمارستان ۷ طبقه که سه طبقه نیز زیرزمین داشته است، در طبقه منفی یک و قسمت رادیولوژی در فضایی به وسعت ۲۰ متر آتش سوزی اتفاق افتاد که در پی آن سیم‌های برق و تجهیزات دچار آتش سوزی شدند و دود خیلی زیادی طبقات بالایی را فراگرفت. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: همزمان با خاموش کردن آتش، با کمک تعدادی از کادر درمان، بیماران جابجا شدند و به محیط امن انتقال یافتند. چند نفر از بیماران که نیاز مبرم به ادامه روند عملیاتی داشتند به ساختمان مجاور انتقال یافتند. 

ملکی افزود: خوشبختانه آتش خیلی زود خاموش شد و در این حادثه تلفات جانی نداشتیم و بیمارستان به سرعت فعالیت خود را آغاز کرد. 

او با اشاره به اینکه تعدادی از آتش نشانان حاضر در محل حادثه از نیروهایی بودند که در حادثه آتش سوزی پالایشگاه تهران نیز حضور داشتند گفت: این آتش نشانان به رغم خستگی برای خدمت‌رسانی در این حادثه نیز حضور یافتند. 

ملکی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ ساختمان ناایمنی که سازمان آتش نشانی از آن‌ها بازدید کرده مراکز درمانی هستند گفت: در سال‌های گذشته اهمیت چندانی به مساله ایمنی داده نمی‌شد اما از سال گذشته و بعد از حادثه کلینیک سینامهر اطهر و با پیگیری و تاکید وزارت بهداشت، مراکز اقداماتی را برای ارتقا ایمنی انجام دادند و این امیدبخش آن است که روند مسئولیت‌پذیری ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز