خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ انفجاری در پالایشگاه تهران نداشته‌ایم/ تاکنون مصدومیت و فوتی گزارش نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۳۴۵

فرماندار ویژه شهرستان ری درباره شنیده شدن صدای انفجار در پالایشگاه تهران گفت: هیچ انفجاری از ابتدای حادثه نداشته‌ایم و تغییر فرم مخزن فلزی درحال احتراق موجب تولید صدا می‌شود.

حسین توکلی،  فرمانده ویژه شهرستان ی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت مهار آتش در پالایشگاه نفت تهران گفت: روند مهار آتش در حال انجام است و هیچ مشکلی در این روند وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هیچ خطری سایر مخازن پیرامونی محل حادثه را تهدید نمی‌کند، ادامه داد: مشتقات نفتی باقیمانده در انتهای مخزن در حال سوختن است و دودی هم که مشاهده می‌شود، به دلیل سوختن همین مشتقات است.

فرمانده ویژه شهرستان ری تاکید کرد: امیدواریم ظرف ساعات آینده دود ناشی از سوخت مشتقات نفتی به پایان برسد.

وی درباره خبرهای منتشر شده در خصوص انفجار امروز صبح در پالایشگاه تصریح کرد: نوع مخزنی که دچار حریق شده به گونه ای است که امکان انفجار ندارد. لذا از ابتدا هیچ انفجاری نداشته ایم و تنها تغییر فرم مخزن فلزی گاهی به دلیل حرارت بالا روی می دهد که همراه با تولید صدا است اما انفجار نیست.

توکلی با بیان اینکه هیچ مشکل خاصی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ خسارت جانی و مصدوم نداشتیم. تمامی عوامل امدادی و آتش نشانی استان تهران و استان‌های پیرامونی برای کمک آمدند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز