خبرگزاری کار ایران

سرهنگ شیرانی اعلام کرد:

ادامه محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی تا ۱۷ خرداد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۲۹۲

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی کماکان به این شهرها ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در تمامی گروه‌های رنگبندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت ۱۲ روز گذشته آغاز و این طرح تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۰/۰۳/۱۷ ادامه خواهد داشت. 

وی خاطر نشان کرد: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی کماکان به این شهرها ادامه دارد. 

شیرانی افزود: کنترل و ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز توسط دوربینهای ثبت تخلف در شهرها و جاده‌ها و همچنین تیم‌های استقراری و گشتی پلیس راهور صورت می‌گیرد. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: وضعیت ترافیک جاده‌ای در روز اول اجرای طرح بیانگر کاهش میزان سفر و ترددها و نشان از همکاری هموطنان عزیز در اجرای این طرح و عمل به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر دارد و به همین جهت از همراهی مردم فهیم کشورمان سپاسگزاریم. 

وی تاکید کرد: انشاءالله در اجرای این طرح بتوانیم با همکاری مردم نسبت به جلوگیری از شیوع و گسترش این بیماری اقدام و با کاهش روند بیماری نیز خدمتی به کادر فداکار درمان کشور ایفا نماییم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز