خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران:

در ایام تبلیغات تجمع در مکان‌های مسقف ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۱۷۴

فرماندار تهران از ممنوعیت برگزاری تجمعات در مکان‌های مسقف در ایام تبلیغات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات تهران عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران گفت: با اعلام اسامی نامزدهای ریاست جمهوری، انتخابات به صورت جدی وارد مرحله تبلیغات شده و در این باره باید محل های نصب پوستر های تبلیغات نامزدها نیز مشخص و نصب گردد.

وی در ادامه خطاب به نامزدها افزود: نامزدهای انتخابات باید با درنظر گرفتن تمامی دستورالعمل ها وشیوه نامه های بهداشتی مصوب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تا حد امکان و با استفاده از بستر فضای مجازی به ارائه برنامه ها و دیدگاهای تبلیغاتی خود پرداخته و در ستادهای خود از تجمعات بیش اندازه پرهیز نمایند.

رئیس حوزه انتخابیه تهران  با اشاره به تصمیات اتخاذ شده از سوی ستاد انتخابات کشور افزود: در ایام تبلیغات تجمع در مکانهای مسقف نخواهیم داشت و اصل بر این است که مکان های رو باز مانند استادیوم ها،محیط های روباز آموزشی ، در تبلیغات استفاده شود و نامزدها از قبل می بایست درخواست و برنامه های خود را به ستاد انتخابات تهران  اعلام و با هماهنگی ستاد این امر محقق گردد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مجریان انتخابات موظف به نظارت بر فعالیت ستاد نامزدهای انتخاباتی هستند، خاطرنشان کرد: بر اساس رنگ بندی حوزه های انتخابات در شهرهای زرد ۳۰ نفر، نارنجی ۲۰ نفر و در شهرهای قرمز ۱۵ نفر امکان حضور در ستادهای نامزدهای انتخابات را خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز