خبرگزاری کار ایران

تلاش برای دریافت باقی مانده پول اوراق مشارکت سال ۹۸

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۸۹۶

هنوز از مبلغ فروش اوراق مشارکت سال ۱۳۹۸ برای توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت، حدود ۲۲۰ میلیارد تومان آن باقی مانده و تلاش مدیران شهرداری آن است که با رفع موانع موجود و آزاد سازی این مبلغ، پرونده اوراق مشارکت سال ۱۳۹۸ بسته شود.

به گزارش ایلنا، علی امام مدیر عامل شرکت با اعلام این مطلب و همچنین اشاره به آخرین وضعیت انتشار اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ گفت: برای انتشار و فروش اوراق سال گذشته، بانک شهر به عنوان بانک عامل معرفی شد و در صورتی که برخی روال اداری کار تسریع شود، امیدواریم تا قبل از شروع تابستان پیش رو، شبکه حمل و نقل عمومی تهران از منابع حاصل از فروش اوراق مشارکت سال ۱۳۹۹ منتفع شود؛ این مبلغ ۲۳۰۰ میلیارد تومان است که ۱۸۵۰ میلیارد تومان به توسعه مترو اختصاص می‌یابد و ۴۵۰ میلیارد تومان به شرکت واحد اتوبوسرانی. با تزریق مبلغ مذکور، قطعا" می‌توان با اطمینان خاطر بیشتری از تحقق به موقع برنامه‌های توسعه‌ای شبکه حمل و نقل عمومی صحبت کرد. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مترو، گفتنی است کل بودجه اختصاص یافته به شرکت مترو در ۴۴ ماه گذشته، مبلغی در حدود ۶۷۰۰ میلیارد تومان بوده است که ۳۰ درصد آن از محل فروش اوراق مشارکت، ۳ درصد از محل اعتبارات تخصیصی دولت و مابقی را که رقمی در حدود ۴۴۰۰ میلیارد تومان می‌شود، شهرداری تهران تأمین کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز