خبرگزاری کار ایران

استفاده از تجهیزات روز دنیا در پاسگاه های مرزی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۶۶۲

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تحولی بسیار گران‌قدر در مرزبانی آغاز شده است تا با تقویت مهارت‌افزایی‌ها، داشتن نظم و انضباط، تقویت روحیه تیمی و قوای جسمانی نیروها انجام مأموریت‌های سخت پلیسی در مرزهای کشورمان وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهند.

به گزارش ایلنا، سردار "احمدعلی گودرزی" در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران درجه‌داری مرزبانی مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه (ع) مشهد مقدس اظهار داشت: نیروی انتظامی امنیت انتخابات را در کنار سایر نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی، فراهم خواهد کرد و مردم شریف ایران اسلامی فردی اصلح را بر اساس معیارهایی که فرمانده کل قوا تعیین کرده است، انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: معتقدیم هموطنان فرد اصلح با ویژگی‌های انقلابی، با شهامت، متدین و ... را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد و ان شاء الله به ‌فرمان مقام معظم رهبری دولت انقلابی و جوان سرکار خواهد آمد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: تحولی بسیار گران‌قدر در مرزبانی آغاز شده است تا با تقویت مهارت‌افزایی‌ها، داشتن نظم و انضباط، تقویت روحیه تیمی و قوای جسمانی مرزبانان مأموریت‌های سخت پلیسی در مرزهای کشورمان وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی با اشاره به احادیث، روایات و دعای امام سجاد (ع) در حق مرزبانان بیان داشت: مرزبانی به حدی مهم است که امامان ما در حق مرزبانان دعا کرده و این باقی الصالحاتی برای مرزبانان است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار گودرزی تأکید کرد: با اصلاح فرآیندها توسط مدیران و آموزش تکنیک‌های جدید رزم و روش‌ها و مجهز شدن به مهارت‌های روز، تحولی ایجاد شده تا در تمامی پاسگاه‌های مرزبانی بتوانیم از تجهیزات روز دنیا استفاده کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: ادامه‌ دهنده راه شهدا، مرزبانان هستند و اعتقاد داریم هر رأی تیری به قلب دشمنان جمهوری اسلامی است و ما نیز در مرزها اجازه نمی‌دهیم دشمنان علیه انقلاب اسلامی عرض اندام کنند.

گفتنی است؛ رژه مقتدرانه مرزبانان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حضور فرمانده مرزبانی ناجا و تجلیل از خانواده شهدای مرزبانی ناجا از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز