خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

۸۰ درصد انتصابات در شهرداری از نیروهای داخلی بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۴۸۲

شهردار تهران با اشاره به انتصابات در شهرداری تهران گفت:‌ در بیش از ۸۰ درصد انتصابات نگاه ما به داخل شهرداری بود و در شهرداری‌های مناطق تنها یک نفر از بدنه شهرداری نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی شهردار تهران پس از استماع واکنش اعضای شورای شهر به گزارش تحویل و تحول گفت: این گزارش تنها چکیده کار بود و آنچه که دوستان به آن اشاره کردند در گزارش اصلی موجود است. ما تنها بر روی جاهایی که تغییرات جدی رخ داد تمرکز کردیم. 

او ادامه داد: در این دوره اگر اقدامی صورت گرفت، نگاهمان به بدنه داخلی شهرداری تهران بود. در بیش از ۸۰ درصد انتصابات نگاه ما به داخل شهرداری بود و در شهرداری‌های مناطق تنها یک نفر از بدنه شهرداری نبوده است، چرا که ما تلاش کردیم که از نیروهای بیرون از شهرداری استفاده نکنیم. 

شهردار تهران گفت: در دوره‌هایی در شهرداری این مورد را داشتیم که سازمان‌های تخصصی از نیروهای مسلح بودند و از بازنشستگان نیروهای مسلح در شهرداری فراوان نیرو داشتیم. 

حناچی افزود: ضمن احترام به همه عزیزان در نیروهای مسلح این اقدام خوبی نبود، چرا که شهرداری باید بر مدار تجربه سازمانی اداره شود. 

شهردار تهران با تاکید بر اینکه در این گزارش برای مساله کرونا باید سرفصل جداگانه‌ای باز شود گفت: شاید در این گزارش مستقیما اتفاقاتی که کرونا بر شهرداری تهران تحمیل کرد را نشان ندهد اما بسیاری از موارد مورد اشاره اعضای شورای شهر در این گزارش موجود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز