خبرگزاری کار ایران

رییس عقیدتی سیاسی ناجا:

قبول داریم که سفره مردم کوچک شده است/تردید ندارم که ملت ایران انتخابات پرشوری را رقم می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۳۳۱

رییس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: قبول داریم که سفره مردم کوچک شده و کوتاهی کردیم اما علاج آن این است که در پای صندوق‌های رای حاضر شده و به خواست دشمن نه بگوییم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام علیرضا ادیانی صبح امروز در همایشی در جمع کارکنان پلیس راهور، اظهار کرد: در مجموعه‌ای کار می‌کنیم که می‌توانیم میلیون‌ها خدمت را به مردم ارائه کنیم و خدا را بابت این خدمت‌گذاری باید شاکر باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه اجتماع امروز ما متفاوت از تمام اجتماعاتی است که تا به امروز در مجموعه راهور تشکیل شده و موضوع اجتماع ما تحقق سه راهبرد است، تصریح کرد: مشارکت همگانی در انتخابات در خانواده نیروی انتظامی، تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات در سطح کشور و همچنین تلاش برای تشکیل دولت جوان، کارآمد، انقلابی و انتخاب اصلح از این راهبردها است.

رئیس سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی بیان کرد: خدا را شاکرم که از روز حضورم در نیروی انتظامی، یکی از مسائلی که پیگیر بودم و به حضرت آقا نیز عرض کردم این بود که برای کارکنان نیروی انتظامی خانه بسازند. اینکه نیروی ما با حقوق پایین نتواند اجاره منزل خود را دهد، جای سوال دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن هوشمندانه تحریم کرد تا کسی در سال ۱۴۰۰ پای صندوق رای نروند و این را القا می‌کند که شرکت در انتخابات بی‌تاثیر است، دشمن به دنبال این است که مردم به کمپین نه به جمهوری اسلامی بپیونند، اینجا وظیفه چیست؟ قبول داریم که سفره مردم کوچک شده و کوتاهی کردیم اما علاج آن این است که در پای صندوق‌های رای حاضر شده و به خواست دشمن نه بگوییم.

این مقام مسئول افزود: خانواده بزرگ نیروی انتظامی به طور قطع با شناختی که از آن‌ها دارم، دشمن‌شناس هستند و تبلیغات دشمن را رصد می‌کنند. همچنین امروز مشروعیت این نظام به کارآمدی نظام بستگی دارد.

رئیس سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی متذکر شد: طبق نظرسنجی‌ها، امروز نیروی انتظامی از آبروی خوبی نزد مردم برخوردار است، با دعوت مردم به رای دادن به اسلام و قرآن نصرت می‌دهیم، هر رای یک شهروند در انتخابات، یک موشکی است که به قلب امریکا و اسرائیل شلیک می‌شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه حضور در پای صندوق رای یک تکلیف شرعی، قانونی، سیاسی، عقلانی، اجتماعی و یک جهاد سیاسی است، گفت: یکی از میادینی که می‌توان نظام را حفظ کرد، حضور در پای صندوقهای رای است.

ادیانی گفت: هر جا دشمن بر یک موضوع متمرکز شد، شاهد رفتار هوشمندانه از طرف مردم بودیم، هر جای پای اجنبی به این کشور باز شد، مردم متحد شدند، تردید ندارم که ملت ایران انتخابات پرشوری را رقم می‌زنند اما ما باید به تکلیف خود عمل کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی راجع به راهبرد دیگر دشمن مبنی بر ایجاد ناامنی در کشور اشاره و اظهار کرد: نیروهای مسلح هوشیار و آگاه هستند و نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه برخی از کاندیدا که رد صلاحیت شدند، حرف‌های نسنجیده زدند و حتی یک بار در طول عمر خود به میان مردم نرفتند، تصریح کرد: بین آمریکا و اسرائیل تقسیم کار شده است، امریکایی‌ها مسئول ناامنی در ایران شدند باید مراقب باشیم البته من اطمینان دارم که ناامنی روی نمی‌دهد.

این مقام مسئول با اشاره به راهبرد سوم مبنی بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات، گفت: نباید مغلوب فضای مجازی شویم، به طور مثال می‌گویند فضای مجازی فیلتر شود یا خیر، این موضوع دغدغه اصلی مردم نیست، امام فرمود به کسی که طعم فقر را نچشیده رای ندهید.

ادیانی ابراز امیدواری کرد که فردی اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری انتخاب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز