خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

امام خمینی با پشتوانه مردم به ۲۵۰۰ سال استبداد در کشور پایان داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۳۰۳

عضو شورای شهر تهران گفت: امام خمینی با پشتوانه مردم بر دو هزار و ۵۰۰ سال استبداد و ده‌ها سال سلطه استکبار بر کشور عزیزمان خاتمه داد و مردم را بر سرنوشت خودشان حاکم ساخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در جریان دویست و نود و نهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی هستیم؛ مردی که به پشتوانه مردم بر دو هزار و ۵۰۰ سال استبداد و ده‌ها سال سلطه استکبار بر کشور عزیزمان خاتمه داد و مردم را بر سرنوشت خودشان حاکم ساخت. 

نظری افزود: امیدوارم در این روزها همه ما نسبت به حفاظت از میراث عزیز و عظیمی که امام بزرگوار برای ما به جای گذاشته یعنی جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر، بیش از همیشه توجه داشته باشیم. 

عضو شورای شهر تهران در ادامه تذکر خود به تصمیم اخیر شهرداری اشاره کرد و گفت: تذکر من درباره تصمیم اخیری است که با مصوبه شورای ارتقای سلامت شهرداری تهران به اجرا درآمده و براساس آن فرانشیز بیمه به طور جداگانه از تمامی افراد تحت پوشش بیمه خدمات درمانی شهرداری تهران اخذ می‌شود. به بیانی واضح‌تر مدتی است که بیماران تحت پوشش بیمه خدمات درمانی شهرداری تهران هنگام مراجعه به مراکز درمانی مبلغی بیش از آنچیزی که پیشتر پرداخت می‌کردند تحت عنوان فرانشیز بیمه پرداخت می‌کنند. 

او افزود: این موضوع منجر به نارضایتی شمار قابل توجهی از کارکنان شهرداری تهران شده است. تاجایی که بسیاری از آن‌ها با مراجعه به اعضای شورا مراتب اعتراض خود را اعلام کردند. این اقدام در حالی انجام شده که پیش از این مبلغ مربوط به فرانشیز از سوی شهرداری تهران پرداخت شده و هزینه و بار اضافی به بیماران تحمیل نمی‌شد. 

نظری ادامه داد: جای تعجب است که در شرایط اقتصادی کنونی چرا شهرداری تهران تصمیم به انجام این کار گرفته است و هزینه اضافی را بر روند درمان پرسنل خود تحمیل کرده است. تبصره ۳۰ بودجه ۱۴۰۰ هرگز الزام و اجبار برای شهرداری تهران ایجاد نکرده و بی‌تردید شورا با این کج سلیقگی در انتخاب زمان اجرا و افزایش فشار اقتصادی همراه نیست. 

عضو شورای شهر به شهردار تهران تذکر داد تا روند دریافت فرانشیز از بیماران تحت پوشش بیمه خدمات درمانی متوقف شده و این رویه به حالت سابق بازگردد.

این تذکر به امضای چهار عضو شورای شهر، حجت نظری، الهام فخاری، محمد سالاری، محمد علیخانی و حسن خلیل‌آبادی رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز