خبرگزاری کار ایران

کشف مواد مخدر و دستگیری قاچاقچی در مرزهای استان در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۱۸۹

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۳۷۰ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران استان خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سرهنگ "جواد رفیعی"، با اعلام این خبر اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند حرفه‌ای قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی چاهندو شهرستان میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرزی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص گردید و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند محموله موادمخدر را کشف کنند.

سرهنگ رفیعی تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو به عمق کشور انتقال بدهند، در این امر ناکام ماندند و مرزداران موفق شدند در این عملیات ضمن دستگیری یک نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو مقدار ۲۱۱ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سرهنگ "رفیعی" به یک عملیات جداگانه دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان نیز اشاره کرد و گفت: پس از چند شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران هنگ مرزی سراوان موفق شدند در درگیری با قاچاقچیان مسلح، ضمن مهار یک رأس دواب، مقدار ۱۶۵ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،‌ جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مرزداران استان به صورت شبانه‌روزی در مناطق مرزی حضور فعال و گسترده دارند و با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت و قاچاق موادمخدر قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز