خبرگزاری کار ایران

انهدام باند قاچاق سوخت در مرزهای آبی استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۱۷۹

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شناسایی و متلاشی شدن یک باند بزرگ سوخت قاچاق و دستگیری سرباند آن در مرزهای آبی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار حسین دهکی در تشریح این خبر اظهار داشت:در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها  از سوی مقام معظم رهبری ، مرزبانان استان هرمزگان با تلاش و همت مضاعف مبارزه با قاچاقچیان در سال جاری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزداران، با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسائی یک باند بزرگ قاچاق بین المللی و شبکه ای در آب های خلیج فارس شدند.

سردار دهکی در ادامه تصریح کرد: با اقدام به موقع مرزداران و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه تعدادی لنج حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به توقیف سه فروند موتور لنج حامل سوخت قاچاق در جنوب جزیره هرمز بیان داشت:ماموران در بازرسی از لنج های توقیفی ۳۰۰هزار لیتر گازوئیل قاچاق ، ۷۰۰گرم مواد مخدر و دو دستگاه تلفن ماهواره ای به ارزش ۴۰میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به دستگیری ۲۲ قاچاقچی سوخت، خاطر نشان کرد: مرزداران با قاطعیت و اشرافیت کامل بر مرزهای آبی و خاکی این خطه از میهن اسلامی نظارت کامل دارند و مقابله با قاچاق سوخت و برخورد با افراد سودجو را در دستور کار خود قرار دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز