خبرگزاری کار ایران

امضای دو تفاهم‌نامه در نشست شورای راهبری «طرح هدایت»

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۰۸۷

در نشست شورای راهبری «طرح هدایت» تفاهم‌نامه «تهیه و تأمین تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم کشور» و «توافق‌نامه واگذاری امور تبلیغاتی طرح هدایت» به شرکت تبلیغاتی برنده در فراخوان، به امضای طرفین رسید.

به گزارش ایلنا، در نشست شورای راهبری طرح هدایت که با حضور اعضای این شورا در محل سالن جلسات سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی برگزار شد، تفاهم‌نامه «تهیه و تأمین تبلت برای دانش‌آموزان مناطق محروم کشور»به امضای جانشین وزیر آموزش‌وپرورش در طرح هدایت و مدیرعامل «شرکت صنایع آموزشی» رسید. 

بر اساس این تفاهم‌نامه؛ شرکت صنایع آموزشی وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان، متعهد شده است به‌منظور هم‌افزایی در تأمین تبلت‌های موردنیاز برابر مصوبه شورای راهبری طرح هدایت، از ظرفیت کنسرسیوم تشکیل شده از شرکت‌های داخلی استفاده نماید و از تمام ظرفیت‌های تولیدی و بازرگانی خود به‌منظور تأمین تبلت‌های مورد تأیید وزارت آموزش‌وپرورش، در قالب طرح هدایت استفاده نماید. 

همچنین؛ بر اساس یکی از بند‌های این تفاهم‌نامه، طرفین تمامی ظرفیت‌های فنی و تحقیقاتی خود را به‌منظور ایجاد و تقویت برنامه‌های کاربردی و محتوای آموزش مجازی، به کار خواهند گرفت. 

شایان ذکر است؛ بر اساس این تفاهم‌نامه، برنامه‌ریزی و انجام تمامی امور مرتبط با تولید محتوای تبلیغی و اطلاع‌رسانی، ترویج، تبلیغ و عمومی‌سازی با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های دیداری و شنیداری، فضای مجازی، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، صداوسیما، برگزاری رویدادها، اجرای نشست خبری به‌منظور جلب حمایت مادی و معنوی و حداکثرسازی مشارکت مردمی در تأمین وسایل هوشمند آموزشی و تجهیزات و امکانات و سایر نیازمندی‌های مورد نظر وزارت آموزش‌وپرورش از جمله تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان نیازمند تجهیزات آموزشی هوشمند و جلب و جذب خیرین، شرکت‌ها، مؤسسات و نهادها، کارخانه‌ها و صنایع بزرگ در اجرای این طرح، از طریق ایفای مسئولیت اجتماعی برعهده شرکت برنده در فراخوان است. 

در پایان این نشست؛ توافق‌نامه «انجام امور تبلیغاتی طرح هدایت» به امضای سید جواد حسینی جانشین وزیر در طرح هدایت، فریبرز حمیدی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش‌وپرورش و شرکت برنده در فراخوان مرکز روابط‌عمومی رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز