خبرگزاری کار ایران

سه هزار جلد کتاب به ندامتگاه زنان استان تهران اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۸۰۱

در اقدامی خیرخواهانه یکی از نیکوکاران استان تهران، تعداد سه هزار جلد کتاب به ندامتگاه زنان استان تهران اهداء نمود.

به گزارش ایلنا،‌ مدیر ندامتگاه زنان استان تهران اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ مطالعه، یکی از نیکوکاران با هماهنگی اداره کل زندان های استان، اقدام به اهدای سه هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف و مورد علاقه مددجویان نموده است.

صغری خدادادی ضمن اعلام این خبر ادامه داد: علاقمندی به مطالعه خصلتی است که باید در افراد بوجود آید و مدام تقویت شود تا زمانی که فرد خود بتواند این کار را ادامه دهد و این عادت اکتسابی است و باید از همان دوران کودکی در شخص تقویت گردد.

وی ادامه داد: کتابخوانی انسان را در تعیین سرنوشت خود و جامعه خویش شریک می‌کند، حس همنوع‌دوستی و خیرخواهی را برمی‌انگیزد، قوه ابتکار و خلاقیت، روحیه آزادی‌خواهی و بزرگ‌منشی را تقویت می‌کند. خواندن و مطالعه در نزد انسان یک توانایی اکتسابی است که هر چه فرد در آن بیشتر تمرین کند تبحّر بیشتری کسب می‌نماید.

مدیر ندامتگاه زنان همچنین گفت: مددجویان این مرکز دسترسی به کتب روز دارند و همواره از سوی معاونت سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل، کتاب های مختلف با موضوعات مورد علاقه مددجویان در اختیارشان قرار می گیرد.

او تصریح کرد: بیشتر نیکوکاران در کنار کمک به پرداخت بدهی و جریمه و آزادی زندانیان، علاقمند به اهدای کتاب هستند و هیچ منعی برای این کمک ها وجود ندارد.

براساس این گزارش نیکوکار یاد شده، اعلام آمادگی نموده برای زندان های دیگر نیز کتاب های مورد علاقه مددجویان را در چندین هزار نسخه اهداء نماید که هماهنگی های لازم با اداره کل صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز