خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج شهرداری کلانشهرهای کشور خبر داد:

ساخت منازل مسکونی برای مناطق زلزله‌زده سی سخت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۵۳۳

ئیس سازمان بسیج شهرداری کلانشهرهای کشور بیان کرد: یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب برآن تاکید داشتند، رسیدگی و توجه به مردم زلزله زده سی سخت است که طی هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداران کلانشهرهای کشور، مقرر شد که هر شهردار با نام شهر خود در مجموعه سی سخت اقدام به ساخت واحد مسکونی کنند

مجتبی سالک رازی رئیس سازمان بسیج شهرداری کلانشهرهای کشور در سخنانی با بیان آن که مجموعه سپاه و بسیج، نقش مهمی در تسهیلگری و مانع‌زدایی‌ها برعهده دارند اظهار داشت: وظیفه ما به عنوان بسیج آن است که با هم افزایی با سایر نهادها و سازمانها، به عنوان یک مشاور امین و متخصص در کنار مجموعه مدیران شهری بوده و بتوانیم در جهت خدمت‌رسانی مطلوب و تخصصی گام برداریم.

مجتبی سالک اضافه کرد: ارتباط موثر بین مدیریت شهری و بسیج کلانشهرها می‌تواند نتایج فرهنگی بالایی را در کشور رقم بزند که لازم است دستگاه‌های مسئول و مرتبط، با تعامل و همکاری مطلوب، فرآیندها را تسهیل کرده و روند توسعه فرهنگی شهری با سرعت بیشتری پیش ببرند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از نخبگان بسیجی در پیشبرد برنامه‌های مدیریت شهری تصریح کرد: بسیج طی سال‌های گذشته از انقلاب نشان داده است توان فوق العاده‌ای دارد و گروه‌های جهادی بسیج در خط مقدم خدمت به مردم هستند. از این رو می‌توان با بهره گیری از پتانسیل نیروهای متخصص و نخبه بسیجی و با شناسایی معضلات شهری در جهت شکل گیری شهری با معماری انسانی و اسلامی گام برداشت.

سالک افزود: بسیج شهرداری تهران فعالیت‌های موثر و قابل توجهی با استفاده از نقطه نظرات نخبگان مختلف و هم افزایی با نخبگان شهری برنامه ریزی و اجرا کرده است که می‌تواند مورد استفاده بسیج سایر کلانشهرهای کشور قرار گیرد. بسیج شهرداری‌های کشور نیز می‌بایست با شناسایی و استفاده از ظرفیت نخبگان شهری در جهت تحقق شهر و تمدن اسلامی حرکت نمایند.

رئیس سازمان بسیج شهرداری کلانشهرهای کشور در بخش دیگری از سخنان خود، یکی از ماموریت‌های جهادگران بسیجی را حضور در حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی عنوان کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب برآن تاکید داشتند، رسیدگی و توجه به مردم زلزله زده سی سخت است که طی هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداران کلانشهرهای کشور، مقرر شد که هر شهردار با نام شهر خود در مجموعه سی سخت اقدام به ساخت واحد مسکونی کنند و پیگیری و محوریت این کار نیز به بسیج شهرداری کلانشهرها محول شد.

گفتنی است بسیج شهرداری کلانشهرها در دی ماه سال ۹۹ با هدف کمک به پیشبرد اهداف و تقویت مدیریت شهری در کلانشهر‌ها راه اندازی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز