خبرگزاری کار ایران

اعلام برگزیدگان پنجمین دوره جشنواره ملی جایزه ایثار به بنیاد شهید و امور ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۲۷۰

مدیرکل دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: فهرست ۱۵ برگزیده پنجمین دوره جشنواره ملی جایزه ایثار به بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال شد.

به گزارش ایلنا، سید فردین تقی زاده با اعلام اینکه از میان ۱۵ برگزیده پنچمین جشنواره ملی ایثار ۱۱ برگزیده از دانشگاه‌های خارج از استان تهران هستند گفت: از نظر توزیع مقاطع تحصیلی، در مقطع دکتری ۷ نفر، در مقطع کارشناسی ارشد ۴ نفر و در مقطع کارشناسی نیز ۴ نفر دانشجو به عنوان برگزیده معرفی شدند.

وی در توضیح فرآیند این دوره از جشنواره اظهار داشت: در سال جاری علی رغم مجازی بودن تحصیل در دانشگاه ها، دسترسی و اطلاع‌رسانی به دانشجویان با مشکلات زیادی مواجه بود ولی ادارات شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها با اهتمام تمام مطابق سنوات گذشته در انجام این فرایند تلاش بی‌شائبه‌ای نموده و همکاری لازم را بعمل آوردند.

تقی زاده افزود: در این دوره از جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار، با توجه به شیوع بیماری کرونا و شیوه آموزش مجازی و علی رغم وجود مشکلات، تعداد ۹۳ پرونده دانشجویان شاهد و ایثارگر از کلیه دانشگاه‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که تعداد ۹۰ نفر حائز شرایط لازم بودند و در مجموع بررسی و امتیازبندی کمیته ارزیابی، ۱۵ نفر برگزیده نهایی از ۵ گروه آموزشی از سراسر کشور بودند. از این تعداد ۴ نفر از دانشجویان از منطقه ۱.۲ نفر از منطقه ۴.۲ نفر از منطقه ۶.۲ نفر از منطقه ۹ و ۵ نفر از سایر مناطق دانشگاه‌های سراسر کشور به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

گفتنی است جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، پس از ۴ دوره برگزاری جایگاه ویژه‌ای بین دانشجویان و دانشگاهیان پیدا کرده است. این جشنواره با هدف ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی و نیز شناسایی، معرفی و تجلیل از برترین‌های جامعه هدف خود برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در تیر ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز