خبرگزاری کار ایران

کشف ۳۶ کیلو تریاک در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۱۴۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از انهدام باند توزیع و فروش مواد افیونی در جنوب تهران و کشف بیش از ۳۶کیلو گرم مواد مخدر تریاک خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"  بیان داشت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان مواد مخدر در جنوب پایتخت پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه ی متهم مشخص شد نامبرده ضمن مراجعه به مرزهای شرقی کشور اقدام به تهیه مواد افیونی کرده و سپس مواد را به مخفیگاه خود در محله ای در جنوب پایتخت منتقل و سپس در این محل با همکاری همدستش اقدام به توزیع و خرده فروشی مواد مخدر می کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن بکارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی عملیات دستگیری نامبرده را آغاز کردند.

سرهنگ حسنوند بیان داشت: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به مخفیگاه متهم ورود کرده و ضمن دستگیری متهم و همدستش در بازرسی از محل موفق به کشف ۳۶کیلوو ۱۰۰گرم تریاک،۲۲۶گرم سوخته و مقادیری شیشه به همراه آلات و ادوات مصرف و فروش شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد : متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز