خبرگزاری کار ایران

انصاری:

به آینده روشن سازمان تعزیرات امیدوارم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۰۹۴

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه تکریم معاون سابق اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات و معرفی سرپرست این معاونت، گفت: نمی‌توانیم بگوییم در آینده نیازمند اقدامات جدید نیستیم، بلکه سازمان نیاز دارد چابک‌تر و دقیق‌تر خودش را برای شرایط آماده کند اما من به آینده روشن سازمان تعزیرات حکومتی قطعاً امیدوارم.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری در جلسه تکریم معاون سابق اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات و معرفی سرپرست این معاونت با حضور معاونان و مدیران ستادی سازمان، اظهار کرد: من وظیفه دارم از دکتر بارانی به عنوان یکی از مدیران علمی و اجرایی سازمان، تشکر کنم که در مواجهه با مسائل و مشکلات به خوبی مدیریت کردند و این از خصایص یک مدیر است که در برخورد با سختی‌ها بتواند مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته معاونت اجماعی و پیشگیری از تخلفات با وجود محدودیت‌های بسیار به خوبی رسالت سازمانی را به سایر سازمان‌ها ابلاغ کرده‌اند، تصریح کرد: به شخصه از ایشان و همکاران مدیریتی و همکاران بخش اداری تشکر می‌کنم و امیدوارم خداوند کمک کند چون امسال کار در حوزه پیشگیری و سلامت به خصوص در مواجهه با بنگاه‌های اقتصادی در راستای انجام منویات رهبر معظم کار دشواری است و هنر ما این است که کار را به خوبی انجام بدهیم.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: با توجه به سابقه کاری مرتبط و تجربه مستقیم و مرتبط بنا بر این شد که آقای آقایی مسئولیت را عهده دار شوند زیرا ایشان نماینده خوب این حوزه در بسیاری از جلسات و اشتراکات سازمانی ما بودند و تشکر می‌کنم که این مسئولیت را پذیرفتند و مطمئنم با ارتباطات خوب سازمانی و فراسازمانی که دارند به خوبی وظایف این حوزه انجام می‌شود و قطعاً نیازمند همکاری سایر حوزه‌ها هستند چراکه بدون همکاری موفقیت‌ها پر هزینه و با تأخیر صورت می‌گیرد.

وی گفت: هنوز معتقدم و مصرم که معاونت اجتماعی و پیشگیری از تخلفات سازمان تحقیقاً بایستی نهادینه‌تر از این شود و بایستی حتماً تقویت کنیم تا سازمان یا سازمان‌های مشابه ما ماموریتی که محول به آنها هست را به نحو بهتر و شایسته‌تری انجام بدهند و هنوز هم جا برای افزایش ظرفیت و انجام امور دارد.

انصاری تصریح کرد: این معاونت بسیار می‌توانست پیشرفت و عملکرد بهتری داشته باشد اما محدودیت‌هایی وجود داشت و از سویی متغییرهای کاری و محوله به سازمان بی سابقه بود؛ همچنان ادامه دارد و اینطور نیست که تلقی کنید مأموریت‌های سازمان کم شده و حتی اگر گشایش‌هایی ایجاد شود، نمی‌توانیم بگویم در آینده نیازمند اقدامات جدید نیستیم بلکه سازمان نیاز دارد چابک‌تر و دقیق‌تر خودش را برای شرایط آماده کند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پایان گفت: من به آینده روشن سازمان تعزیرات حکومتی قطعاً امیدوارم و بخشی از موانع سخت و پرحاشیه که به کمک مدیران مرتفع شده و زمینه چالش آفرینی از بین رفته و در بخش بودجه‌ای و حمایت‌های پرسنلی مرتفع شده و ثبات نیرویی برقرار شده است.

در ادامه، محمد بارانی معاون سابق اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات در این جلسه گفت: سپاسگزارم از ریاست محترم سازمان و مدیران محترم که حضور پیدا کردند. این چندساله مدیرانی داشتیم که به بهترین وجه کارشان را انجام دادند و دوران آقای انصاری بسیار پر چالش بود و با وجود محدودیت‌ها و شدایطی که بود، توانستیم کارها را پیگیری کنیم و از پس انجام کار به خوبی بربیایم.

وی افزود: در سال‌های گذشته حمایت از تولید مهم بود و ما ارتباط خوبی با حوزه تولید داشتیم و در عین حال که حمایت بالایی از تولید داشتیم، طبق اسناد موجود از ۳ سال پیش تلاش کردیم که موانع را از سر راه تولید برداریم و به لطف خداوند و حمایت‌های دکتر انصاری و کمک‌های سایر مدیران خدمات خوبی انجام شد.

بارانی در ادامه بر ارتقای فرهنگ سازمانی این معاونت در سال‌های اخیر تاکید کرد و گفت: نکته بسیار مهم، پاکدستی مجموعه است که در عین حال که بیشترین فرصت‌های مشروع وجود داشت، سر سوزنی هیچ کدام از کارکنان خطا نکردند و این چیزی است که من به آن افتخار می‌کنم و خدا را شاکرم که به سلامت به سر بردیم و این امانت را سالم تحویل می‌دهیم.

وی در پایان گفت: جا دارد از تمام عزیزان سپاسگزاری کنم و امیدوارم کم کاری‌ها را بر ما ببخشید و بتوانید جبران کنید و بنده همواره به عنوان دوست در کنار شما هستم.

فرزاد آقایی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات هم گفت: خداوند را شاکرم که در خدمت شما عزیزان هستم و از دکتر بارانی سپاسگزارم و از ریاست محترم سازمان ممنونم که اجازه دادند، خدمتگزار باشم.

وی افزود: نگاه سازمانی به حوزه پیشگیری تغییراتی کرده و در برخی بخش‌ها تبیین شده که می‌توانیم مؤثر باشیم و این گفتمان را آقای بارانی ترویج دادند و امروز در دولت و مجلس و دستگاه‌هایی که به عنوان مدعو و عضو حاضر می‌شویم، به دنبال نگاه تحلیل گرانه ما هستند بنابراین نگاه به سازمان یک نگاه صرف آماری نیست.

آقایی اظهار کرد: قطعاً بخش‌هایی را که نیاز به احیا دارد، احیا خواهیم کرد و شاید تبیین اینکه پیگشیری می‌تواند در تسهیل کار بخش‌ها همکاری داشته باشد کار دشواری بود که در بخش‌هایی انجام شده و امیدوارم بتوانیم با سیاستگذاری که سنگ بنایش را آقای بارانی گذاشته و با حمایت‌های آقای انصاری ریاست محترم سازمان، شاهد کاهش تخلف در حوزه اقتصادی باشیم.

در پایان این مراسم که با حضور معاونین و مدیران ستاید سازمان تعزیرات بر گزار شد، با اهدای لوح از زحمات بارانی قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز