خبرگزاری کار ایران

مردم داری رمز جاودانگی شهیدان حجازی و سلیمانی/ مشکلات جامعه با حضور مسئولان در بین مردم حل می شود/ مشارکت پرشور در انتخابات وظیفه ای شرعی و ملی برای همگان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۸۸۰

فرمانده نیروی انتظامی مردم داری را رمز جاودانگی شهیدان حجازی و سلیمانی عنوان کرد و گفت: اگر مسئولان کشور با الگو گرفتن از روحیه مردم داری شهدا در بین مردم حضور یابند و در حد توان و اختیار خود خواسته های آنان را برآورده کنند بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌، سردار" حسین اشتری" در مراسم چهلمین روز شهادت سرلشکر جانباز "سید محمد حجازی" گفت:  درود می فرستیم بر ارواح پاک و مطهر شهدای بزرگوار ایران اسلامی به ویژه شهید سرلشکر جانباز "سید محمد حجازی" و عزیزانی که در جبهه مقاومت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یاد امام راحل را نیز در آستانه رحلت ایشان گرامی داشته و پیروزی غرور آفرین مردم مظلوم و مقاوم فلسطین را در جنگ نابرابر با رژیم اشغالگر قدس را نیز  تبریک می گوییم.

وی افزود: امروز موفقیت هایی که در جبهه مقاومت مشاهده می کنیم ابتدا  ناشی از لطف و عنایت الهی و در مرحله بعد ناشی از مجاهدت هایی است که مردم عزیز فلسطین و منطقه و رزمندگان جبهه مقاومت و خصوصاً سردار رشید اسلام حاج "قاسم سلیمانی" و سردار "حجازی" داشتند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه شاید بسیاری از مردم کشور و استان اصفهان از تلاش ها و مجاهدت های سردار "سید محمد حجازی" در راه امنیت کشور و منطقه و دفاع از مظلومان و مبارزه با ستمگران آگاه نباشند اظهار داشت: البته بهترین تعابیر در مورد شهید "حجازی" را مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرمانده معزز کل  قوا بکار بردند که تعابیری حکیمانه و مطابق با روحیات و مجاهدت های این شهید بزرگوار بود.

سردار اشتری در ادامه به خصوصیات سردار شهید "سید محمد حجازی" پرداخت و گفت: یکی از ویژگی های این شهید بزرگوار اخلاص او بود و شاید هم خیلی از امور به جهت اخلاصی که ایشان داشتند به خوبی پیش می رفت.

وی با بیان اینکه  یکی از افتخارات من این است که چند سالی در نیروی مقاومت بسیج ایشان فرمانده من بودند به ذکر خاطره ای از سفر خود با شهید حجازی به لبنان و دیدار با سید حسن نصرالله اشاره کرد و اظهار داشت: در آن دیدار در بین صحبت های خود اشاره کردم که سردار "حجازی" فرمانده من بودند در همان هنگام آقای سید حسن نصرالله  هم بیان داشتند که سردار حجازی فرمانده من هم هستند و به بیان ویژگی های اخلاقی و خصوصیات فردی و مدیریتی و فرماندهی ایشان پرداختند.

سردار اشتری تصریح کرد: وقتی شخصیتی مانند سید حسن نصرالله که امروز پرچمدار مقاومت در منطقه و باعث افتخار مسلمانان است  چنین مطلبی را در مورد شهید حجازی  بیان می کنند این موضوع نشان دهنده توانمندی ها، روحیه انقلابی، جهادی، ولایی و مردم داری در او است.

وی با بیان اینکه تفکر شهید حجازی و تصمیم گیری های هوشمندانه وی در مقاطع مختلف بسیار حائز اهمیت بود افزود: وی در تمام ماموریت هایش را به نحو احسن و با تدبیر، با فکر و با برنامه انجام می داد و واقعاً انسانی متفکر و برنامه ریز بود و هر کجایی که مسئولیت داشت به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آن مسئولیت سربلند  بیرون می آمد.

فرمانده ناجا  یکی از ویژگی های مهم مدیریتی سردار حجازی را تفکر سیستمی عنوان کرد و بیان داشت: توانایی این شهید بزرگوار به گونه ای  بود که موضوعات  راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی را همزمان با هم مدیریت می کرد.

وی روحیه مردم داری را رمز جاودانگی سرداران شهید سید محمدحجازی و حاج قاسم سلیمانی دانست و با تاکید بر اینکه مسئولان ما باید به روحیه مردم داری این عزیزان تأسی کنند گفت: اگر امروز مسئولان کشور با همین روحیه ای که شهدای ما به ویژه شهیدان  بزرگوار "سید محمد حجازی" و حاج "قاسم سلیمانی" داشتند در بین مردم حضور یابند و خواسته های آنان را در حد توان و اختیار خود برآورده کنند خواهیم دید که بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اگر شهدا امروز در بین ما حاضر بودند ما را به اطاعت از ولایت و حضور در انتخابات در مقطع کنونی توصیه می کردند تصریح کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی برای همگان است و بنابر این بایستی همه ما هم خود در انتخابات شرکت کرده و هم دیگران را به حضور در این آزمون بزرگ ترغیب کنیم و هم فردی اصلح را با معیارهایی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای ما ترسیم کردند انتخاب کنیم تا ان شاء الله شرمنده شهدا نشویم و بتوانیم راه آنان را به خوبی ادامه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز