خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

مرگ مادر و کودک ۲ ساله در اثر حریق پیکان وانت

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۸۴۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از مرگ مادر و کودک ۲ ساله در اثر حریق پیکان وانت خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در پی اطلاع‌رسانی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام حریق خودرو در ساعت  ۰:۲۷ دقیقه بامداد دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، نرسیده به سه راه سیمان اتفاق افتاده بود و آتش‌نشانان در کمتر از ۴ دقیقه به محل حادثه رسیده و در محل مشاهده می‌کنند یک دستگاه خودروی پیکان وانت که به بغل واژگون شده بوده در محل شعله‌ور است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش می‌کنند. یک آقای ۲۲ ساله که راننده خودرو بود پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج شده بود.

ملکی تصریح کرد: به گفته این فرد دو نفر دیگر همچنان در خودرو گرفتار بودند. آتش‌نشانان به سرعت آتش را خاموش کرده و با جرثقیل خودرو را به حالت اولیه بازگردانده و عملیات رهاسازی را آغاز می‌کنند. یک خانم جوان و یک پسر دو الی سه ساله از خودرو خارج می‌شوند و پس از بررسی‌های بعمل آمده مشخص می‌شود که هر دو جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز