خبرگزاری کار ایران

دستگیری شکارچی بز وحشی قبل از خروج از منطقه

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۷۷۵

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: عامل انتشار دهنده فیلم در شبکه های اجتماعی قبل از انتشار به همراه یک نفر دیگر شناسایی دستگیر و اعمال قانون شد.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام حفاظت محیط روز گذشته، جمعه 7 خرداد ماه 1400 فیلمی از شکار بز وحشی در فضای مجازی ، توسط شخصی با معرفی خود در این فیلم در شبکه های اجتماعی استان دست به دست می شد که  انتشار آن واکنش تند دوستداران محیط زیست  طبیعت و حیات وحش استان را به همراه داشت.

بر همین اساس، سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، از دستگیری عامل انتشار فیلم قبل از پخش آن در شبکه های اجتماعی خبر داد و گفت : فرد خاطی قبل از انتشار فیلم شناسایی و به همراه  یک نفر دیگردستگیر و اعمال قانون شده است .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه، عصر چهار شنبه پنجمین روز از خرداد ماه جاری حین گشت و کنترل منطقه حفاظت شده خائیز متوجه صدای شلیک گلوله می شوند.

وی افزود: مامورین تا پاسی از شب در پی دستگیری  متخلفین بودند که سرانجام نزدیک به ساعت 23 موفق می شوند، این دونفر متخلف را به همراه لاشه یک راس بز وحشی شکار شده و دو قبضه اسلحه دستگیر کنند.

هاشمی تصریح کرد: صبح روز ششم هر دو متخلف به همراه آلات مکشوفه برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند ، با توجه به ادله مثبته و  با حکم مراجع قضایی  هر دو متخلف روانه زندان شدند.

وی ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کهگیلویه افزود: دوستداران طبیعت و حیات وحش مطمعن باشند محیط زیست استان در برخورد با ناقضان قانون و مقررات محیط زیست بدون مماشات برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز