خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی گسترده در کارگاه شارژ و نگهداری سیلندر در تهرانپارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۶۹۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک مغازه شارژ و نگهداری سیلندرهای گاز مایع خبر داد.

 

جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ٢١:٢۴ دقیقه شب جاری یک مورد آتش‌سوزی در یک مغازه نگهداری و شارژ کپسول‌های گاز مایع، در تهرانپارس، خیابان ٢١٢ شرقی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور دو ایستگاه آتش‌نشانی در محل، مشاهده شد در یک مغازه حریق رخ داده است، ادامه داد: در این مغازه که ٢۵ متر وسعت داشت انواع سیلندرهای گاز پیک‌نیکی و ١١ کیلویی در حجم زیاد نگهداری می‌شد. مغازه کاملا شعله‌ور بود و آتش از درِ مغازه به بیرون می‌زد. آتش به حدی بود که سیم برق بالای سر این مغازه و درخت مقابلش شعله‌ور شده بود. خوشبختانه این مغازه یک طبقه بود اما اگر داخل ساختمان مسکونی واقع شده بود حتما تهدید جدی برای ساکنان ایجاد می‌شد.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل عملیات را آغاز کردند و در همان وضعیت که خطر انفجار سیلندرهای گاز نیز وجود داشت حریق را تحت کنترل درآوردند. آتش‌نشانان پس از خاموش‌شدن حریق سیلندرهای گاز را جابه‌جا کردند و در مجموع حدود ٢٢٠ یا ٢٣٠ عدد سیلندر گاز ١١ کیلویی و پیک‌نیکی‌ از محل خارج شد. این تعداد برای نگهداری در یک مغازه بسیار زیاد است. این محل شاید انبار نگهداری بوده و حتما شارژ سیلندر هم در این محل انجام می‌شده است.

ملکی گفت: با عملیات به موقع آتش‌نشانان حریق به مغازه و ساختمان‌های اطراف سرایت نکرد. در حال حاضر مدت زیادی است که آتش خاموش شده و نیروها در حال ایمن‌سازی محل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز